Gå til innhold

Oppgradere fra Home Premium til Pro


Anbefalte innlegg

Jeg har W7 Home Premium som jeg ønsker å oppgradere til W7 Pro. Jeg har en CD med sistnevte, med tilhørende lisensnøkkel. Tenkte å bruke Anytime Upgrade, men problemet at jeg sitter på en såkalt "product key" og ikke en "upgrade key", noe Anytime Upgrade ikke godtar.

 

Hvordan løser jeg dette? Unngår helst å installere det fra scratch, da jeg må reinstallere all programvaren igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har lovlig lisens skal jeg gi deg et lite tips, testet det akkurat nå for å se om det fortsatt virket og det gjorde det :) Det betinger at du har en pc som kom ferdig installert med windows 7 Home premium. Dette vil ikke fungere om du har kjøpt en OEM, oppgradering eller fullversjon av Windows 7 som du installerte originalt. Men som sagt, kom pcen ferdig med W7 HP, så kan du oppgradere til Pro helt gratis med Anytime upgrade.

 

Da bruker du f.eks denne OEM SLP nøkkelen:

74T2M-DKDBC-788W3-H689G-6P6GT

 

Vips så har du W7 Pro, helt gratis oppgradering, og du vil få aktivert (selvsagt kun hvis pcen kom med W7 ferdig installert)

 

Denne metoden fungerer også helt fint om du ville ønske Ultimate på pcen, men det har du jo ikke lisens til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...