Gå til innhold

Sniktitt: The Last of Us (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som et veldig spennende spill, men er meget lite begeistret for at spillet tar valg for deg. F.eks i Hitman Absolution hadde jeg ingen intensjon overhode om å drepe Diana, men man fikk ikke velge. Det ødela på mange måter spillet for meg. Hvorfor i alle dager skal jeg drepe en karakter jeg har et positivt forhold til? Rett etter den scenen måtte man drepe fire karakterer. Hvorfor kan ikke jeg velge å snike meg forbi??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et av årets viktigste spill!!

Gleder meg alltid det lille ekstra når Naughty Dog lager og lanserer et spill.

Får alltid det jeg vil ha. Crash Bandicoot serien, Jak And Daxter serien, Uncharted serein som er den beste serien denne generasjonen uansett maskin og nå kommende The Last of Us!

 

Det som er varemerket til Naughty Dog det er karakterene i spillet, hvordan dem vil få frem en story der du bryr deg om spillets helter.

Som dem gjorde med Nathan Drake, Elena og Sully, som dem gjør med Joel og Ellie.

Samtidig har dem veldig god kontroll på PS3 sin hardware og får frem de flotteste spillene jeg har sett på denne generasjons konsoller.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Dette er ett klart høydepunkt!

 

Liker at det ikke er så mye skyting og slikt her, for dette er noe Naugty Dog ikkehar vært særlig flinke på, eller det kom jo seg greit i Uncharted 3, men problemet også her var jo mengden med skyting og at det ikke var så tilfredstillende. Har likevel troa på at det er klare forbedringer ute og går her.

 

Har ungått å se klipp fra The Last of Us, ønsker å spare alt til jeg selv sitter med kontrollen mellom hendene :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...