Gå til innhold

Windows 8.1 klar for offentligheten i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns det er det de har gjort med w8 jeg... men men

Det er sikker sant , men fungerer det for alle ?

 

Debattene om windows har jo bl.a. gått på hvordan vil vil at det skal fungere

Og da er det kommet frem mye rart

 

Det som kan irritere mest her er de radikale endingene Microsoft har gjort med MU I :

noen liker det , andre synes det går i veien

Lenke til kommentar

Håper man nå kan begynne å konsentrere seg om hva som er under skallet i W8 og ikke fortsette gnålet om manglende startknapp og design.

 

Hvis nesten alle brukerne av Windows 8 gnåler om manglende startknapp og design, så er det jo helt utrolig hvor arrogante Microsoft kan tillate seg å være. De skal faktisk leve av å selge et produkt som nesten ingen er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå at dere som blir sure fordi man savner noen muligheter som man har hatt i alle år frem til windows8 bør gå en runde med dere selv .

Man lever jo i den troen at man får noe av dette tilbake

 

Forøvrig så er det ingen som har kunnet gi noen skikkelig svar på hva som var galt med startknappen.

Det er jo en "hjørnesten" i å kunne finne frem i windows

Det er jo også et viss sikkeraspekt her

Lenke til kommentar

Hvor representativ er "statistikken" over de som henholdsvis er fornøyd , misfornøyd og biter i seg irritasjonsmomentene. ?

 

Fokuset har jo vært på at de som klager er de som ikke har prøvd selv .

Hvordan kan man være så sikker på at de fleste som klager er de som ikke har prøv selv ?

Hvordan kan man være så sikker på at det ikke finnes mange som er misfornøgde men som ikke gidder å klage ?

 

Det er jo en viss effekt av mange som har gjort noe dumt , f.eks kaste bort penger på noe som ikke fungerer ikke vil vise det

Da lever man hell med problemene uansett hvor stor ulempe det medfører

 

Når man høre at det er mange som har windows8 lisen men bruker den ikke så kan man jo spørre seg om hvor stor andel som har windows8 og hvor stor andel av dem som faktisk er fornøyd

 

Nå er nok windows 8 neppe et system som fortjener en 6er på terningen .

likevel så sitter jeg med det inntrykket at enkelte vil gi dem 6 fordi det funger for dem

Andre vil gi 1

Lenke til kommentar

Forøvrig så er det ingen som har kunnet gi noen skikkelig svar på hva som var galt med startknappen.

Det er jo en "hjørnesten" i å kunne finne frem i windows

Det er jo også et viss sikkeraspekt her

 

Svarer vel egentlig fint på det selv her:

 

Jeg synes nå at dere som blir sure fordi man savner noen muligheter som man har hatt i alle år frem til windows8 bør gå en runde med dere selv .

Lenke til kommentar

Svarer vel egentlig fint på det selv her:

 

Det der forsåvidt jeg ikke

 

Når jeg mener at de som blir sure fordi noen savner betydelige elementer fra tidligere windows utgaver bør tenke seg lit om før de klager på dem som savner dette , så er dette ikke noe svar på det jeg spør om

 

når jeg spør om hva som var galt med denne start knappen

 

Svaret er ikke å være sure på dem som savner startknappen

heller ikke be de som er sure om roe seg lit

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...