Gå til innhold

Gran Turismo 6 kommer i salg før jul (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff. Kjenner jeg er glad det kommer en ny generasjon snart, for de klarer virkelig ikke å presse maskinene mer. Foruten om litt kreativ lyssetting og andre lurerier så får man ikke gjort noe for å få verken Forza eller Gran Turismo til å se bedre ut.

 

Forza 4 er på mange måter det ultimate bilspillet fortsatt, og kan nok ikke slåes denne generasjonen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ren gjetning:

1200 biler totalt

48stk MX-5/Miata

36st NSX

29st Skyline R34

32st Skyline R33

17st GT-R

26st S2000

19st 3000GT

14st GT-86

13st BRZ

8st FR-S

32 amerikanske venstre-gokarter

 

Ikke så mange igjen, er det vel?

Matte er vell ikke helt din sterkeste side? hehe. Men ja, jeg skjønner budskapet.

 

Det at de bruker antall biler som et forsøk på å selge spillet begynner å bli gammelt, og folk har gjennomskuet dette for lengst. Jeg syns ikke man kan kalle samme modell bare med annen tekst på som to forskjellige biler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ingenting om forbedring av lyden på bilene ser jeg.

 

og siden alle bilene fra GT5 er inkludert, så kan jeg si at det er minst 50 350Z versjoner, og godt over 40 skyliner.

 

jeg har spillt GT3 og GT 4 mye, men 5ern var en stor skuffelse, spesielt siden jeg ble kjent med forza serien mens jeg venta på GT5.

 

denne gangen skal jeg ikke forhåndsbestille signatur edition til 1800,- i alle fall. fullt mulig at jeg dropper denne versjonen og venter til GT serien hopper på neste generasjon.

Lenke til kommentar

iRacing

 

Som i sin tur har massive feil. Feil som gamle spill som GTR og rFactor klarer bedre. Men de igjen, har sine feil som iRacing klarer bedre.

 

Men ett er i hvertfall sikkert. De som kjemper om å være den "ultimate simulatoren" på PC (rF/rF2, iR, NetKar/Assetto Corsa og GTR-serien) er langt foran konsoll"simulatorene" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som i sin tur har massive feil. Feil som gamle spill som GTR og rFactor klarer bedre. Men de igjen, har sine feil som iRacing klarer bedre.

 

Men ett er i hvertfall sikkert. De som kjemper om å være den "ultimate simulatoren" på PC (rF/rF2, iR, NetKar/Assetto Corsa og GTR-serien) er langt foran konsoll"simulatorene" :)

 

Feil? Utdyp.

iRacing har laserskannede baner, emulerer ordentlig dekk fysikk (trykk, varme, hvor mye gummi som berører bakken), de bruker ca. 6 måneder på å "bygge" en bil, hver del har en vekt og riktig størrelse.

Og dette er bare dråpen i havet.

Hvis du ikke har testet iRacing, så hold foreviget kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...