Gå til innhold

Bilen avslører hva du stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://dt.no/forbruk...emmer-1.7886655

 

Jeg må si jeg er ikke overrasket over utfallet. Statistisk sett er det også spesielt bilistene med audi, BMW og MB som bryter flest trafikkregler og kjører mest agressive.

Bevis!? Mest aggressive? Hva med de som kjører SV og AP biler da? De er snille som lam?

Eller kanskje det er fordi det er dem som har laget reglene i trafikken, og at det kanskje er derfor de kjører etter sine egne regler? FrP, og Høyrefolk er de største lovbryterne, er det det du forsøker å si?

Mens dere andre er alt annet en kriminelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sier vel ikke så mye om noen, men det er et faktum at førere av Audi, BMW og Mercedes er de som er mest aggressive i trafikken. Flere undersøkelser har vel bekrefta akkurat dette, uten at disse undersøkelsene har hatt noe med partitilhørighet å gjøre. Jeg aner ikke hvilke partier de jeg møter holder med eller tilhører, men det er nesten uten unntak førere av disse merkene jeg reagerer på selv i trafikken.

Endret av Dellers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det sier vel ikke så mye om noen, men det er et faktum at førere av Audi, BMW og Mercedes er de som er mest aggressive i trafikken. Flere undersøkelser har vel bekrefta akkurat dette, uten at disse undersøkelsene har hatt noe med partitilhørighet å gjøre. Jeg aner ikke hvilke partier de jeg møter holder med eller tilhører, men det er nesten uten unntak førere av disse merkene jeg reagerer på selv i trafikken.

Kanskje fordi det er mer kraft under panseret? = ) Og at førerene av disse bilene merker det? =P
Lenke til kommentar

Høyre.

Så feil kan man jo ta! =) Men så har jo Høyre blitt det nye arbeiderpartiet også... De liker å fremstå som det i alle fall.

 

Bare se på denne: arbeidspartiet.no

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hoyre---det-nye-arbeidspartiet-6820330.html#.UZLLFMqBHcQ

 

Kjører SAAB jeg. Hva stemmer så jeg? =P

FrP =P

 

BTW: Har du alltid stemt Høyre, Phelge?

Lenke til kommentar

Hvis du ser etter så er det mange tilfeldigheter også. Som alle statestikker så sier det egentlig ikke så mye om virkeligheten.

 

Men joda, høyresiden hadde en del like da. En annen ting man kan ta fra dette er at man får et inntrykk av at Japsene lager de fornuftige bilene (men mange ufornuftige biler fra den kanten også).

 

Jeg stemmer tydeligvis KrF (Mitsubishi) hvis man skal tro artikkelen. Og det gjør jeg ikke om jeg så har en pistol mot hodet. (Eller forresten... Må nok ta den tilbake.)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...