Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tenker å flytte til oslo rundt desember.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/f...nnkode=41063172

man kan jo bo meget bra i bofelleskap :)

da har det blitt 8k på hver.

opp til vurdering dette ja !

 

Der hadde jeg aldri vurdert å bodd. Leiligheten var jo kjempe fin, men det kommer nok til å kry av utlendinger/horer/langer og whatnot i de leilighetene der. Ser for meg en fin lukt av hasj i gangene hver eneste helg.

Ikke særlig hyggelig å føle at man bor i et annet land hver gang du skal komme hjem til leiligheten..

 

Hvis du skal vurdere øst, ville jeg heller sett på st.haugen,sagene eller nydalen. Nydalen synes jeg personlig er veldig fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der hadde jeg aldri vurdert å bodd. Leiligheten var jo kjempe fin, men det kommer nok til å kry av utlendinger/horer/langer og whatnot i de leilighetene der. Ser for meg en fin lukt av hasj i gangene hver eneste helg.

Ikke særlig hyggelig å føle at man bor i et annet land hver gang du skal komme hjem til leiligheten..

 

Hvis du skal vurdere øst, ville jeg heller sett på st.haugen,sagene eller nydalen. Nydalen synes jeg personlig er veldig fint!

hvorfor tror du det ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...