Gå til innhold

Spørsmål om THOR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thor laptoper er i basis de samme maskinene som heter Multicom Kunshan eller Xishan hos Multicom. Det er Clevo som er produsenten samme hvilket navn de har. Pris kontra ytelse man får for pengene er disse laptopene sikre vinnere. Kvaliteten ellers står heller ikke noe tilbake fra de de konkurrerer med.

 

Multicom 15-tommere

Multicom 17-tommere

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Er det en bedre nettside.

Har dere noen forslag til komponenter?

Den dataen jeg tror du tenker på, er denne, ikke sant? KJØP DEN; veldig bra tilbud!! Tviler på at du får den noe billigere hvis du bygger den selv. MEN, hvis du (og/eller vennen din) vil bygge selv, er vel dustinhome og netonnet ganske gode sider. Jeg synes netonnet virker generelt billigere på en del ting, og de har gratis frakt. Utvalget er dog ikke det beste, og dustinhome skal ha veldig god kundeservice og leveringstid.

Lenke til kommentar

Vel som pcbygger vil jeg alltid anbefale å bygge selv, da har man valgfrihet. Men ville helt klart anbefalt Thor sammenlignet mot HP og dell og Acer, delene der er det billigste man får tak i og er ikke egnet til overklokking, men oppsettet under kan i minstefall overklokkes noe og gir mye for pengene.

 

THOR Veor – for deg som vil leke med de store gutta!

THOR Veor - Intel i5 3570K - 2x8GB - 2TB - GeForce GTX 680 - Windows 8 men til 10 000 kr skal man nok lete lenge etter noe bedre, ville ha lagt til samsung 840 SSD disk eventuelt bedre kjøler f.eks Cooler Master Hyper 412S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...