Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Touch kansellert, å gjøre dette uten kiefer er dødhjerne.

 

Som ein hardcore 24 fan, irriterer det meg at dagbladet sier det er bekreftet.

 

Har uansett tatt på meg 24 T-shorta, og håper på rask bekreftelse eller avslåelse fra Fox

Endret av Noiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det vil ta minst et halvt år før vi får vite om dette blir noe av. Det er miniserie, ikke en full sesong eller en sesong. 24: miniserien blir noe eget, med en helt ny produksjon (ledet av Howard Gordon bak). Tviler på at vi vil se så mye mer gamle fjes enn Jack og kanskje Chole.

 

Dagbladet juger, og verste er at han Dagbladet-journalisten driver å ringer meg på telefonen etter at jeg latterlig gjorde han for den artikkelen på twitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FOX har bekreftet at prosjektet er utvikling, og det samme har Howard Gordon. Men det er så vidt noen journalister i Norge som klarer å forstå seg på den amerikanske tv-industrien. Jeg som bare er amatør-amatør blogger (liksom-journalist) vet jo bedre, og sjekker saker bedre enn den tullingen fra DB.

Lenke til kommentar

Hoppet litt i stolen her selv. Trodde de skulle lage film men kranglet om salæret til Jack, men ville selvsagt foretrukket at de fyrte opp serien igjen! For å være ærlig tror jeg fint serien kunne hatt livets rett uten Kiefer også, Opp til nå har Bauer riktignok vært synonym med 24, men jeg tror det kan gå like greit om han ikke blir med. Så lenge serien ikke handler om den evneveike, retarderte dattera hans :rofl:

Lenke til kommentar

Men jeg mener å huske det skulle komme en spillefilm, eller noe slikt etter Sesong 8, eller husker jeg feil?

 

Det skulle ikke (NEI)

 

Det var forsøk på å få det til, men som så mye annet så kommer ikke filmer og ting fram fordi bare folk tenker eller vil noe.

  • Du må ha et manus (et som fungerer vel og merke).
  • Du må ha backing (som 24-filmen ville fått fra FOX, hadde manuset fungert).

​Det var aldri noe avtale om at "JO, 24-filmen skal skje". I likhet med den tittelen på denne tråden (som er meget feil) så er det aldri noe som var sikkert. Det var et prosjekt som aldri kom igjennom, fordi det ikke fungerte. Howard Gordon som var med på utviklingen av den potensielle filmen forsto nok det, og derfor han pitchet fram ideen om en miniserie, siden det var det eneste som ville rettferdiggjort en gjenoppliving av 24.

 

 

Nei, det kommer ingen sesong 9 hvis det i heletatt kommer noe ny 24. Det er en miniserie som heter noe eget, ikke 24, sesong 9 og et halv.

 

Alt det denne tråden hovedsakelig gjør er å støtte opp noe tullball shitty journalister som ikke skjønner en eneste ting, og burde holde seg til Justin Bieber-nyheter.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør meg egentlig ingenting om det ikke blir en Sesong 9, kvalitetsmessig så sank det ganske greit etter Sesong 5, selv om Sesong 8 var OK. Så spørsmålet er jo hvordan en Sesong 9 evt hadde blitt.

 

Uansett, så er 24 det beste som har gått på TV for min del.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Oi oi, more news:

 

Reilly said, noting that 24 producers always felt that the spine of each season of 24 were 12 episodes containing major events, with the other 12 providing connective tissue. “Now we’ll get the best part,” Reilly said. While Fox envisions its limited series as stand-alone, one-time events, some, including 24, could become franchises with multiple installments though it is unlikely to have a new 24 every year.
Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...