Gå til innhold

Nå kommer videoreklame på din Facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzWgwc

Kjære alle firmaer som reklamerer forran filmer på f.eks YouTube og nå Facebook, jeg kommer aldri til å kjøpe noen verdens ting fra dere, fordi dere prøver desperat å ødelegge min internettopplevelse som jeg betaler dyrt for. Vennelig hilsen hele verden.

Lenke til kommentar

Kjære firma som prøver å prakke meg ned med den ene etter den andre reklamen. Beklager, jeg får ikke se noe reklame takket være Adblock som jeg har installert i browsern min :)

 

Bruk Adblock vis dere ikke vi se noe reklame i browsern deres, Adblock funker på de flere nettlesere :)

Lenke til kommentar

Kjære alle firmaer som reklamerer forran filmer på f.eks YouTube og nå Facebook, jeg kommer aldri til å kjøpe noen verdens ting fra dere, fordi dere prøver desperat å ødelegge min internettopplevelse som jeg betaler dyrt for. Vennelig hilsen hele verden.

 

Kunne ikke sagt meg mer enig, det er rett og slett latterlig! Sikker på at langt over halvparten av de som ser de forskjellige reklamene på for eksempel YouTube blir irritert og oppgitt og langt ifra inspirert til å ta en nærmere titt på produktet og krysser heller reklamen ut så fort som overhodet mulig.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Kjære alle firmaer som reklamerer forran filmer på f.eks YouTube og nå Facebook, jeg kommer aldri til å kjøpe noen verdens ting fra dere, fordi dere prøver desperat å ødelegge min internettopplevelse som jeg betaler dyrt for. Vennelig hilsen hele verden.

 

Hva betaler du for internettopplevelsen? Det du betaler for båndbredden mellom deg og ISP kan ikke regnes med som betaling for websiter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å skru av adblock på visse nettsted som jeg gjerne vil støtte, (hardware.no f.eks) men når reklamen blir så gjennomtrengende og irriterende, er det bare på sin plass at vi forbrukere må gjøre noe med det og det blir bare enda verre når disse nettstedene begynner å sutre over at vi foretrekker å blokkere nettreklame. (*kremt*Hardware.no*kremt*)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Adblock!

 

Jeg har ikke tv og ser nesten ikke på tv i det heletatt fordi jeg ikke er interresert i all den reklame skiten. Pluss at jeg liker å følge mitt eget skjema da...

 

Men ja, Adblock, internett er sååå mye bedre plass med det installert.

Lenke til kommentar

Adblock!

 

Jeg har ikke tv og ser nesten ikke på tv i det heletatt fordi jeg ikke er interresert i all den reklame skiten. Pluss at jeg liker å følge mitt eget skjema da...

 

Men ja, Adblock, internett er sååå mye bedre plass med det installert.

 

Det er rart at kommersiell TV fortsatt eksisterer. Skjønner ikke at folk frivillig ser på reklame. Jeg kastet TV-en min i 2007, og har aldri angret. Norges eneste brukbare kanal finner jeg uansett gratis på nettet.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det rart man tar i bruk adblock.

Videoreklamer, reklamer som dekker hele skjermen utenfor artikler, så hvis du trykker på noe annet enn tekst så blir du sendt til en svada side som skal selge deg tamponger.

 

MOTBYDELIG.

 

Nei fy faen heller, adblock på ALT.

 

Ja, dette gjelder også hw.no.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...