Gå til innhold

StarCraft II-proffen «IdrA» kastet ut av Evil Geniuses


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide. Andre har blitt kasta ut over mye mindre enn greiene han har lira av seg de siste åra. Og det var på tide at oppførselen hans får konsekvenser.

Folk som opprettholder karrièren sin ved å være rasshøl har ikke noe i e-sport å gjøre.

Håper ikke han får kontrakt med noen andre lag eller sponsorer heller. Han burde bare "walk away".

Lenke til kommentar

Jeg gir egentlig faen i hva han sier, men når han spiller ZvT og har 195 supply og quitter uten noen spesielt god grunn, så ender det opp med at jeg ikke gidder å se kampene hans. Han ender jo opp med å ragequitte før eller senere, så hvorfor skal jeg gidde å se på eller heie på han?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håper ikke han får kontrakt med noen andre lag eller sponsorer heller. Han burde bare "walk away".

Blir litt overrasket om han blir tatt inn av et stort lag i alle fall. Elendig oppførsel og har ikke vunnet noe særlig på evigheter.

 

Det var stas å se starten på første matchen hans vs Polt i WCS. Grådig start og ganske tight macro, men hele korthuset falt (som vanlig) sammen under press og ender i ragequit.

 

http://youtu.be/v_k73V4_WRs

 

Game 2 var direkte pinlig og helt elendig spilt. Desperat roach+bane+ling counter til terran som åpnet med reapers+hellions, men ingen follow up og klarte ikke å drepe en eneste depo med 10 banes :|

 

https://www.youtube.com/watch?v=iYxktlEb4GM

Lenke til kommentar

aldri spilt starcraft før, men han her hørtes ut som en fyr etter min smak. noen som vet hvor jeg kan se streamed hans?

Her er hans tidl. kanal.

Hvordan du tror at han kan være en fyr etter din smak uten å kjenne til spillet engang høres dog veldig merkelig ut. Han er ikke (lenger) spesielt god (relativt), og oppfører seg som en drittsekk (ikke på noen underholdende måte heller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...