Gå til innhold

[Løst] Windows utforsker har sluttet å virke


Anbefalte innlegg

Hei.

Har et problem med at windows låser seg ved oppstart også kommer det opp "windows utforsker har sluttet å virke" før "windows utforsker starter på nytt" kommer opp. Prøver jeg å trykke avbryt, forsvinner det i noen sekunder før det skjer igjen. Og det forsvinner ikke før jeg starter datamaskinen på nytt. Så håper det er noen der som vet hva problemet kan være.

Takker på forhånd for hjelpen !

Endret av Xcrtry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd alt jeg kan gjøre som står på den siden. Kan ikke scanne for virus siden pcen fryser/låser seg med en gang etter oppstart.

Får samme problem om jeg prøver å starte i sikkerhets-modus.

Så er det noen andre ting jeg kan prøve?

Lenke til kommentar

Tja, si det ... reinstallere Windows, kanskje? Eller prøve en reparasjon fra Windows-disken. Jeg tror også at man kan foreta en tilbakestilling til et gjenopprettingspunkt fra Windows-disken, dersom man ikke får det til på vanlig måte. Har du foretatt system-backup tidligere kan du selvfølgelig gjøre det også disken.

Mer kan jeg ikke bidra med, dessverre.

Lenke til kommentar

Har prøvd å gjennoprettet til et tidligere punkt, men det funket tydeligvis ikke.. Men har fått koblet harddisken til en annen datamaskin slik at jeg får slettet alt på den og reinstallert windows.

Men takker så meget for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...