Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Asphyxia/erotisk kvelning


Anbefalte innlegg

Jeg er en 22 år gammel gutt som for et halvt år siden ble kjæreste med en jente som tenner litt på det som kalles "asphyxia" (erotisk kvelning).

 

Det hun liker er at jeg legge meg oppå henne, med hendene bundet bakpå ryggen, mens hun krysser anklene og klemmer meg mellom lårene. Det som tenner henne er når jeg etter relativt kort tid får problemer med å puste, når magemusklene ikke lenger klarer å stå imot det jevne trykket, slik at hun kan kontrollere pusten min fullstendig. Hun er av gjennomsnittlig størrelse, men har danset ballett i mange år som antagelig har gitt henne ganske sterke bein. Selv er jeg en ganske atletisk og veltrent type, og det er en ganske underlig (og merkelig pirrende) opplevelse og ligge der med hendene bundet på ryggen og være totalt hjelpeløs. Når jeg ikke lenger har noe krefter i magemusklene føles det som å bli klemt av fuckings stålkabler :) På det lengste har vi holdt på i over en time med denne "asphyxia"-leken.

 

Jeg synes dette var veldig merkelig til å begynne med, men har etter hvert faktisk begynt å like det (selv om jeg er sår i magemusklene dagen derpå). Kunne vært interessert i å høre om andre har vært borti noe lignende?

 

Anonym poster: 1741a35948a6d9eb5eaccfc3c3ecf1bf Anonym poster: 1741a35948a6d9eb5eaccfc3c3ecf1bf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk sin seksualitet er mye mer variert enn de fleste tror, og du kan som regel anta at man neppe er den eneste som gjør/liker forskjellige ting. Hvis du begynner å pirke i psykologien bak dette så er det ofte utløp for ting som ikke er kulturelt sosialt akseptabelt som gjøres på en mer akseptabel måte via erotisering.

Lenke til kommentar

Folk sin seksualitet er mye mer variert enn de fleste tror, og du kan som regel anta at man neppe er den eneste som gjør/liker forskjellige ting. Hvis du begynner å pirke i psykologien bak dette så er det ofte utløp for ting som ikke er kulturelt sosialt akseptabelt som gjøres på en mer akseptabel måte via erotisering.

 

Jeg tror det er riktig, og det er ganske interessant akkurat det der. Jeg lurer på hva kjæresten min får utløp for? Jeg tror i hvert fall at hun får utløp for noen litt sadistiske sider ved seg og at hun liker å dominere gutter, og ha full kontroll. Hun har sagt at hun har gjort dette med tidligere kjærester også. Men det er også noe lekent ved det. Vi kan ligge og kysse og koseprate, og så plutselig kan hun klemme meg så hardt i noen sekunder at det nesten føles som jeg skal besvime, for så å slippe opp igjen. Jeg har nesten blitt redd et par ganger, bedt om nåde... hehe, og det tror jeg hun liker! Så definitivt noen kontroll-issues hun har ja... Anonym poster: 1741a35948a6d9eb5eaccfc3c3ecf1bf

Lenke til kommentar

Prøv å kvel henne selv ved å kjøre kuken din nedi halsen hennes, og så holder du den lenge.

 

Kjæresten min liker å bli dominert dessverre, bare å dominere. Girl-on-top er hennes favorittstilling. Men jeg har da likevel tatt henne hardt et par ganger, bare for å vise hvem som EGENTLIG er sjefen :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg har aldri besvimt - heldigvis. Jeg vet imidlertid at det har skjedd tidligere, med en annen kjæreste hun hadde. Jeg har imidlertid følt at det har vært nære på noen ganger og jeg ønsker definitivt ikke å besvime. Det som tenner kjæresten min mest er når jeg blir desperat og begynner å kjempe imot PÅ ORDENTLIG (men siden jeg har henda bundet så er jeg som sagt hjelpeløs). Jeg føler meg trygg på at hun ikke ønsker å skade meg med hensikt, samtidig liker hun å skape en liten usikkerhet i meg der og da. Vi bør nok lage klare spilleregler i fortsettelsen, for jeg tror ikke hun akter å slutte med dette, hehe. Hun blir jo skikkelig kåt, så vi har jo ofte veldig bra sex etterpå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...