Gå til innhold

? Stadig flere kjøper Sony-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iphone på første plass fysj! men er glad for at det likevel selges mer android mobiler, de fleste som kjøper icrap kjøper jo med abonemant

 

Er du morsom? Dette er det værste kommentaren jeg har lest noen gang.

 

Dette er Netcom tall, så det vil si at mesteparten av telefonene er solgt med abonnement. Dette inkluderer da selvfølgelig android telefonene også.

 

Litt synd at disse tallene ikke er inkludert salgs tall, og ikke bare plass.

Men det er vel for å gjøre dere androidfans(sheeps) fornøyde.. så slipper dere å se sannheten...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Synd ikkje fleir kjøper Nokia. Men folk vil vel heller ha fint design og søppel, i staden for god programvare og bra kvalitet.

Lenke til kommentar

Synd ikkje fleir kjøper Nokia. Men folk vil vel heller ha fint design og søppel, i staden for god programvare og bra kvalitet.

 

Ser ikke hvorfor man skal kjøpe en klumpete telefon som stiller seg dårligere teknologisk enn dagens beste. Windows Phone 8 hadde dog vært morsomt å prøve, men ikke på en Nokia enn sålenge de produserer shit.

Lenke til kommentar

iphone på første plass fysj! men er glad for at det likevel selges mer android mobiler, de fleste som kjøper icrap kjøper jo med abonemant

 

Har du noe tall som viser at de fleste som kjøper med android, kjøper uten abonnement? Eller var dette vanlig "Buu jeg hater Apple"-rant? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må dere iHaters snart ta dere både en pære og et eple. Apple lager svært gode, ekslusive telefoner som appellerer til mange. Jeg var iHater i mange år selv, helt til jeg faktisk prøvde en iPhone og satte meg inn i den. Jeg kommer til å kjøpe iPhone igjen neste gang også, men jeg hater ikke på Android eller WP8 av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nå må dere iHaters snart ta dere både en pære og et eple. Apple lager svært gode, ekslusive telefoner som appellerer til mange.

Apple har et merkenavn og det i seg selv appellerer til mange.

 

Desverre er Apple telefonene blitt akterutseilt teknisk sammelignet med f.eks S4, HTC One (også S3, Nexus 4 etc). Det kommer mest sannsynlig bare til å bli værre, siden Google har et langt høyere tempo. Neste uke kommer vel Key Lime Pie og muligens også spec's til Nexus 5.

Forøvrig misliker jeg den maktposisjonen Google etterhvert har fått innen såpass mange felt, giganter er sjelden en god ting.

Lenke til kommentar

Kan jo umulig være korrekt at Iphone er 1, 3 og 4 mest solgte telefon ???. Alle sier jo at Android selger veldig mye mer telefoner. Det må jo være en god forklaring på dette ?

 

Men Android er ikke en mobiltelefon, bare et operativsystem. Og vi legger ikke sammen alle telefoner med Android og sammenligner de med Apple sine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...