Gå til innhold

Hvorfor går du mindre eller ikke på kamp?


Olav_90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbudet på TV er bedre enn noen gang før.

 

Denne er jeg ikke med på i det hele tatt. Det er bare å ta en titt på de svake seertallene C More har hatt i år. Tilbudet var mye bedre da TV2/Sumo styrte skuta.

 

Jeg gidder ikke å dra fordi kvaliteten på norsk fotball er altfor laber. Når det i tillegg ofte er drittvær sånn som i kveld, så frister det uansett mer å se kampen på tv enn å ta turen til Ullevaal.

Lenke til kommentar

Denne er jeg ikke med på i det hele tatt. Det er bare å ta en titt på de svake seertallene C More har hatt i år. Tilbudet var mye bedre da TV2/Sumo styrte skuta.

 

 

Det er mulig. Nå tenkte jeg mer på tilgangen. Men en annen ting er at det generelt er dyrt å gå på kamp. Her i Valdres må vi betale 100kr for å se et andredivisjonslag ...

Lenke til kommentar

Molde, Strømsgodset og Brann har gjort det betre i det siste, medan Rosenborg, Brann og Vålerenga har gjort det dårlegare. Når det er lag frå små byar som er på topp, går publikumstala ned.

 

Imponerende at Brann både kan gjøre det bedre og dårligere :p Både Viking, RBK og Brann har startet bra i år, dette er tre store byer. Vålrenga kommer nok nå etterhvert de også.

 

Selv går jeg ikke på kamp fordi jeg rett og slett ikke har mulighet grunnet studier, men prøver å få med meg så mange kamper som jeg har mulighet til.

Lenke til kommentar

Har lurt på det samme som trådstarter.

Veldig trist, men jeg tror faktisk det rett og slett ikke er mer interesse for norsk fotball.

 

Nå går ikke jeg mindre på kamper enn før, faktisk flere, men syns ofte NFF gjør det vanskelig.

Jeg hadde feks vært på enda en bortekamp så langt denne sesongen, men å ta seg fri fra jobben nesten en hel dag for at vi har kamp i Kristiansand på en fredag er ikke alltid mulig, både økonomisk og fordi man ikke alltid bare kan ta seg fri fra jobben.

Kampstart kl 18 den 16 mai er ett annet eksempel. Personlig er jeg egentlig stuck på kontoret fram til kl 17, så blir det fort litt stress.

Jeg har heldigvis mulighet for hjemmekontor da så påvirker ikke meg direkte, men jeg skjønner at folk syns det kan bli litt stress.

Hadde dette vært en bortekamp også hadde det jo vært ganske håpløst.

 

Har det ikke sånn vært en generell nedgang siden NFF utvidet Tippeligaen?

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Imponerende at Brann både kan gjøre det bedre og dårligere :p

Det går heilt fint. Dei har gjort det betre på heimebane, og dårligare på bortebane. :)

 

Eg går mindre på kamp no enn før fordi eg har stifta familie og ikkje kan ta turen til Bergen ei helg (4,5 timars køyretur) for å gå på Stadda. Er det Brann-kamp når eg likevel er i området (ferie, familiebesøk el.l.) så tar eg med familien på kamp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror 16-lagsserien må ta sin del av skylden. Motstandere som Sogndal, Hønefoss, Sandnes-Ulf osv er rett og slett ikke egnet til å fylle opp fotballstadioner. Ellers tror jeg mange synes det er for dyrt i firhold til kvaliteten på produktet. Nordmenn har penger til å gå på kamp, men nivået er ikke bra nok til at det er verdt å betale mye penger for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...