Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Miste syn og hørsel som 14 åring?


Anbefalte innlegg

Hei hei! For minst 2 uker siden mistet min bestevenninne synet og hørselen sin på skolen, og ble sendt rett til sykehuset. Jeg fikk ikke vite hva som skjedde akkurat inn på der, men hun dsa at de hadde sagt det ikke var noe farlig. Hun fikk så klart tilbake synet og hørselen. Men i dag igjen mistet hun synet og hørselen på skolen, og ble kjørt rett til sykehuset. Dette kan ikke ha noe med at hun trener alt for mye, eller stresser alt for mye. For hun har trent likt i flere år nå. Og hun føler dagene har vært de samme i 1 mnd. Hun er ute med venner, legger seg likt hver dag, og dagene går. Jeg føler dette må være noe alvorlig, siden det har skjedd 2 ganger på 2 uker. Og i alle fall siden hun bare er 14! Jeg har snakket med både henne, moren og faren hennes, og de er like fortvilet som meg! Er det noen her som har noen tanker om hva dette er, eller hva som skjer videre? Tar imot all slags opplysning, selv om det er så negativt som det går an å bli. Vil bare vite hva som kan skje med bestevenninnen min! Mvh en litt redd 14åring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er ikke leger :) I hvert fall ikke jeg.

nesten umulig å svare på slik over Internett uten bakgrunn om den enkelte omtrent. Kan jo være hva som helst...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Nei, vet det.. Og jeg beklager virkelig! Men noen her ute i verden må vel vite hva som kan skje, og om det er farlig eller ikke? Når legene bare sender henne hjem igjen, og hun kommer tilbake 2 uker senere med samme problem, må det være noe galt.. Dette er virkelig ikke normalt hos 14 åringer å miste både syn og hørsel.. Og det sier seg selv at jeg så klart blir redd for henne:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...