Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man få sparken om man er under medisink behandling?


Anbefalte innlegg

Eg begynte på først rus psykolog og blev videre sent til Psykatriker som har funnet ut eg har Paranoid Schisofren eller hvordan det staves, samme diagnose breivik fikk. Så dem mater meg med en masse zombie piller som gør det veldig vanskelig og komme meg opp og i tide til Jobb. Jobben eg har er igjennom Nav og var nav som fekk med inn på medesink behandling. eg har papirer og allt på dette, Jobben eg har er igjennom Nav og skal " hjelpe folk i arbeid " så det er ikke noen seriøs jobb du får 3 advarsler før du får sparken. Men det eg lurer på kan sjefen virkelig gi deg sparken bare fordi du er under medisink behandling. det var både sjefen og Nav som ville ha meg på behandling. Han sier han ikke bryr seg om hva medesiner og tar og driter i det meste. det er andre på jobben som er vekke i flere uker som er på medesinks behandling samme som meg. men dem går det bra med får ikke advarsler eller kjeft. sjefen er ikke så glad i meg har eg merket, så han prøver og finne veier og få meg vekk. Kan han gi meg sparken pga medesink behandling? (var han og nav som sa eg burde gå der) Anonym poster: 12297718f4cc183e80896bcdc3117ce1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg sier nå vil i dette samfunnet være regnet som å banne i kirken, med andre ord virkelig tabu.

Folk er for opptatt med arbeid. Om du ikke trives, ikke kan jobbe der eller sjefen gir deg en hard tid. Så ville jeg sagt i fra til din saksbehandler på NAV om dette og sett etter noe annet å gjøre. Om det er riktig det du skriver så virker den der sjefen ut som en utspekulert idiot som bare vil ha folk fra NAV i arbeid for billig arbeidskraft. Jeg selv en person som liker å ha noe å gjøre, så arbeid ser jeg på som en fin ting. Men i motsettning til flere andre så er ikke dette til enhver pris. Jeg hadde som nevnt rolig og bestemt forklart situasjonen til saksbehandler. Det er for å nevne det viktig at du viser dem at du ikke har noen ønske om å bare krype ned i en kjeller. Du er godt villig til et arbeid, men da en plass hvor du kan trives, en plass hvor lederene har forståelse for din tilstand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...