Gå til innhold

HP slipper nye ProBook-modeller med Haswell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"400-serien vil bli tilgjengelig i skjermstørrelsene 17,3, 15,6, 14 og 13,3 tommer. Oppløsningen vil ligge på 1366 x 768 piksler for alle modellene, med unntak av den 17,3 tommer store 470-modellen, som byr på 1600 x 900 piksler."

 

Och alla drar rätt ut ur hus för att säkra sig en innan de tar slut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir vel litt rart når du kommer på jobben og mobilen din har en god del mer piksler enn din dyre buisness bærbare...

 

Forstår ikke hvorfor ikke bedrifter går over til Asus ultrabooks ellernoe. Der er Full HD standar på skjermene.. i tilegg bruker de IPS og ikke billige TN paneler (De TN panelene HP bruker er ganske dårlige..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir vel litt rart når du kommer på jobben og mobilen din har en god del mer piksler enn din dyre buisness bærbare...Forstår ikke hvorfor ikke bedrifter går over til Asus ultrabooks ellernoe. Der er Full HD standar på skjermene.. i tilegg bruker de IPS og ikke billige TN paneler (De TN panelene HP bruker er ganske dårlige..)

Mangel på docking er vel en grunn...

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
17,3 med 1600x900 ? Til og med Chrome og Word vil se ut som Minecraft.
si en 24 tommer med full hd som er vanlig har 91.79 ppi men en 17,3 tommer har 106.11 PPI så egentlig ser det bedre ut en det vanligste

 

En annen faktor er at du vil sitte mest sannsynlig nærmere laptop skjermen enn en desktop skjerm, og dermed blir pixlene mer synlig igjen.

Lenke til kommentar

400 serien er den tidligere S-serien 4xxx -kommer med HD

600 er den tidligere 6xxx serien - tidligere kom denne med HD og HD+, tviler på at de kutter ut dette.

800 er den tidligere 8xxx - tidligere kom denne med Full HD og antar at den gjør det igjen, i tillegg HD+/HD

 

alt i alt ikke overraskende at de nye modellene blir levert med Haswell...

Men jeg liker utvkliklingen (tynnere, men fortsatt dockbar)

Lenke til kommentar
Mangel på docking er vel en grunn...
B-I-N-Gee-Oh.. Kun HP og Lenovo som leverer skikkelige dock-løsninger. Begynner man med ett merke, er man stuck der, dessverre. Hvis ikke hadde alle kjørt Asus og Samsung ultrabooks.

 

Hadde docking vært svaret og nøkkelen som gav innpass til å selge pc'er i fleng i business markedet, så vil jeg påstå at Samsung og Asus er utterly retarded som ikke leverer docking til sine maskiner.

Siden de fleste vet at de ikke er utterly retarded, så må det vel også være noen andre grunner også da ? :)

Lenke til kommentar

17,3 med 1600x900 ? Til og med Chrome og Word vil se ut som Minecraft.

 

..og 15,6 med 1366x768 er vel ikke akkurat noe å løpe ned dørene hos HP for å få skaffe seg :-)

Har 1600x1200 på min 15,4-tommer, og det er ok når jeg skal jobbe med mange programmer samtidig.

Lenke til kommentar

Hadde docking vært svaret og nøkkelen som gav innpass til å selge pc'er i fleng i business markedet, så vil jeg påstå at Samsung og Asus er utterly retarded som ikke leverer docking til sine maskiner.

Siden de fleste vet at de ikke er utterly retarded, så må det vel også være noen andre grunner også da ? :)

Forskjellige behov. Det tar mer plass å legge tilrette for docking som kan gi en større laptop, det koster naturligvis mer penger og ultimat kan det bety at du legger til funksjonalitet på en modell hvor folk ikke er interessert i dette (i.e. konsumerlaptoper fra Asus etc. som uansett vanligvis er dritt).

 

Det finnes også USB3-docks, men de jeg har slett har slitt med lagg, hvertfall på 2 skjermer (x1200, 24"), og virker ikke å være et reelt alternativ, hvertfall ikke av de jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...