Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fantastisk jente i byen, vi snakket mye, tullet og vi var begge ganske fulle. Begge er 93 - men problemet er at hun har kjæreste og de har vært sammen i 2 år, men hun var så åpen med meg, og virket som hun var interessert å snakke med meg, jeg prøvde også å flørte litt. Jeg spurte om forholdet var seriøst og hun svarte ja, det er ikke slik at jeg er forelsket, men hun virket fantastisk, ja la henne til på face, må jeg vente til kjæresten hennes driter seg ut eller sjarmere henne neste gang jeg møter og stå på?Hvem vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de har vært ilag i 2 år, så vet ikke om jeg det er noe vits i å vente. Er hun opptatt så er hun opptatt. Hun sa jo også at det var seriøst så regner med de er ganske knyttet. Vet ikke om jeg ville prøvd meg så mye mere på hun da du kan risikere å få en sint kar med et balltre på døra.

Endret av Mørkeblå
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du vil ha et seriøst forhold og denne jenta skulle dumpe sin kjæreste for deg så kan du neppe stole på at hun ikke gjør det samme mot deg en gang i framtiden.

 

Er du bare ute etter en flørt/ligg så er det ganske dårlig gjort å prøve å ødelegge et forhold som har vært i 2 år. Finn noen andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

aww, hadde ikke tenkt på navnet mitt, player - det var mer " football player " jeg tenkte på men , jaja jeg får vel være bad boy nå.. Jeg sier bare at jeg hadde aldri klart å holde meg unna hu der ,fyren hun er med er ikke bra nok for hun engang.

Lenke til kommentar

Du tror at du har nok informasjon for å avgjøre dette?

Er du verdt å samle på når du prøver å stjele noen andres kjæreste?

Prøver ikke å stjele, stjeler ikke jeg. Jeg bare sier at kanskje det er ikke å så lett å bli veldig godt kjent med hun hvis hun er i et forhold, men det hindret ikke henne å flørte med meg heller, hun spurte meg om mange ting og etc, og vi snakket liksom i over 2 timer.
Lenke til kommentar

Jersey shore har begynt :hmm: Kanskje jeg får noe bra innflytelse fra showet fordi disse tilbakemeldingene er bare latterlige.

 

Hva da? Hadde du forventet stormende jubel om du fikk hu utro? Er dårlig gjort mot en som er i milten og pule/stjele dama til vedkommende da.. Du får heller gjøre det når han er på perm og dere stiller likt :) Så får vi se hvem som blir sengeliggende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig? Jeg forventer ingenting .... Jeg bare sier at jeg har aldri møtt ei jente før som har vært i et forhold i over 2 år.. Jenter som er i forhold i opptil 6 mnd, er ikke noe problem .. men 2 år, tror ikke det blir noe men, man vet jo aldri-- Giggs knulla kona til broren bak ryggen det der var jo helt uakseptabelt, vil ikke gå bak ryggen til noen.. dere alle er invitert hvis bryllupet skulle ta sted, :new_woot: Its the finally countdown. Vedder på at de fleste tilbakemeldinger er fra folk uten erfaring .BARE DE STERKESTE OVERLEVER .. :woot: If I can , if I may I will take her from you sir.

 

Tenk litt etter. Hvis du klarer å sjarmere denne jenta til å gå fra typen sin vil du aldri være 100% sikker på at ingen kan sjarmere henne til å gå fra deg.

omg , jeg er bare ute etter er forhold ikke ekteskap. Endret av Player10
Lenke til kommentar

... er du virkelig 20 år? Skeptisk jeg nå. :p

kanskje det, i det minste skjuler jeg ikke alderen min "lovegame"

 

Hva da? Hadde du forventet stormende jubel om du fikk hu utro? Er dårlig gjort mot en som er i milten og pule/stjele dama til vedkommende da.. Du får heller gjøre det når han er på perm og dere stiller likt :) Så får vi se hvem som blir sengeliggende...

o romeo o romeo where art thou romeo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...