Gå til innhold

– Neste Xbox fungerer utan Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har aldri hatt noko tru på at MS vil innføre eit krav om å vere online, men med alle ryktene veit me ingenting før det blir sagt noko frå offentleg hald.

 

Er ikke tittelen litt feil? Det er jo ingen som vet om dette er sant.

I artikkelen står det "- Neste Xbox...". På grunn av noko tekniske greier ved oppretting av tråden forumet vart bindestreken bytt ut med eit spørsmålsteikn. Streken er der for å indikere at det er eit sitat, som det går fram av artikkelen. Eg har redigert trådtittelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

i forrige uke så gikk jo ms ut å indirekte å sa at det var online 24/7, en haug med utviklere backet dette opp. så å tro på en fjasete skriveriet til Ars Technica kommer jeg ikke til å gjøre.

 

Har du ennå ikke lært deg forskjellen på å og og? Det heter: "I forrige uke så gikk jo ms ut OG indirekte sa..." :)

Lenke til kommentar

Gode greier. Hva skal den andre leiren kritisere nå?

Microsoft sin totale mangel på eksklusive spill de siste årene? Deres harde satsning mot CoD-ungene (til tross for at CoD er multiplat...) og Kinect? At de fortsatt ikke har sagt noe om online blir gratis eller ei (betale for å spille over nettet? I 2013?!)

 

Det er mye å ta av. Hilsen en som kjøpte Xbox 360 den forrige generasjonen.

Endret av Disk
Lenke til kommentar

Får håpe dette stemmer da. Dersom de baserer hele maskinen på online 24/7, tror jeg mange velger PS4 i stedet for denne, deribalnt meg. Og jeg liker ikker PS engang :p

 

Det er nettopp på grunn av misforståelser som du kommer med nå at dette ryktet i det hele tatt eksisterer.

 

Det har lekket ut av konsollen kan være "always on, always connected". Media og Xbox-brukere blir gale og tror dette handler om at man alltid må være tilkoblet for at konsollen skal fungere. Det Microsoft mener, og trolig har ment hele tiden er at konsollen vil bli lansert med en energimodus som gjør at konsollen kan være tilkoblet nettet, selv om du har slått den "av". Det er bekreftet at PS4 blir å ha det samme. Det samme har alle smarttelefoner, nettbrett og bærbare datamaskiner. Mobiltelefonen min er "alltid online". I huset er den tilkoblet det trådløse nettverket. Forlater jeg huset er den tilkoblet 3G. Om jeg trykker på avknappen går den i sparemodus, men er fremdeles tilkoblet nettet. Kobler jeg den av nettet fungerer den allikevel.

Lenke til kommentar
Gode greier. Hva skal den andre leiren kritisere nå?
Microsoft sin totale mangel på eksklusive spill de siste årene? Deres harde satsning mot CoD-ungene (til tross for at CoD er multiplat...) og Kinect? At de fortsatt ikke har sagt noe om online blir gratis eller ei (betale for å spille over nettet? I 2013?!)Det er mye å ta av. Hilsen en som kjøpte Xbox 360 den forrige generasjonen.

 

Hvorfor må det være ekskusive spill? Bryr meg ikke noe om slikt srø, men er det det som utgjør hvilken konsoll du MÅ velge? Men Kinecten er jeg enig med. Skulle ikke ha kommet på markedet før det ble bra sensor avlesning. (ps. spiller fortsatt på Xbox360 fra første generasjonen..)

Lenke til kommentar
Gode greier. Hva skal den andre leiren kritisere nå?
- Kinect- Mindre fokus på spill- Kanskje blokkering av brukte spill- Samarbeid med EA?

 

-Samme måte som jeg kritiserer med PS med de glødende pinnene siden.

-Og i min verden har alle tre partene hatt for lite fokus på spill.

-da får man kjøpe spill online da, så er det på maskinen, men ja. Blir dumt å ikke kunne låne av venner. Selv om jeg ikke har gjort det på mange år..

- EA er desverre en monopol styrke. Så Microsoft er vel egentlig heldig som har dem. Desverre for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...