Gå til innhold

Kamera settings Galaxy S4


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg oppgraderte nettopp fra S3 til S4, og hadde gledet meg til en nytt og bedre kamera, helt til jeg tok det i bruk. Klart, bildene er klare og større, men problemet er bare at det er omtrent umulig å få klare bilder. Alt blir ofte bilder som ser ut til å blir tatt i fart. Veldig vanskelig å få gode stillbilder.

 

Med S3, hadde jeg litt av samme problemet når jeg tok kun ett enkelt bilde, men holdt jeg fotoknappen inne så tok den bildeserie og da ble alt klart og fint, men på S4 ser det ut til å ikke fungere like bra. Det hjelper litt, men allikevel en liten skuffelse fra S3 sitt resultat. Jeg har ikke testet mye, men noen innstillinger har jeg prøvd meg ut på.

 

Jeg tenkte dere kunne legge ut nøyaktige hvilke innstillinger dere har på deres S4 så jeg kanskje kan få noen fine bilder med min også :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg oppgraderte nettopp fra S3 til S4, og hadde gledet meg til en nytt og bedre kamera, helt til jeg tok det i bruk. Klart, bildene er klare og større, men problemet er bare at det er omtrent umulig å få klare bilder. Alt blir ofte bilder som ser ut til å blir tatt i fart. Veldig vanskelig å få gode stillbilder.

 

 

 

 

Hei .

 

Du har fjernet plasten fra kameraets objektiv? den er velig vanskelig å se. du må plukke med en negl for å få den løs... Er mange rapporter om uklare bilder, men de fleste er løst ved å nappe av beskyttelsesplasten på objektivet. det er en liten rund plastbit.....

Lenke til kommentar

Hei .

 

Du har fjernet plasten fra kameraets objektiv? den er velig vanskelig å se. du må plukke med en negl for å få den løs... Er mange rapporter om uklare bilder, men de fleste er løst ved å nappe av beskyttelsesplasten på objektivet. det er en liten rund plastbit.....

 

Åh!! Tusen takk! :D Dette funket for meg, jeg ante ingenting! Jeg syntes nemlig det var rart at frontkameraet tok bedre bilder enn kameraet på baksiden...

Lenke til kommentar

Hei .

 

Du har fjernet plasten fra kameraets objektiv? den er velig vanskelig å se. du må plukke med en negl for å få den løs... Er mange rapporter om uklare bilder, men de fleste er løst ved å nappe av beskyttelsesplasten på objektivet. det er en liten rund plastbit.....

 

Ja, har fjernet den, men er fremdeles ikke helt overbevist. Virket som det var lettere for S3 å få klare bilder av objekter i bevegelse.

Men ble en liten forbedring, det gjorde det. Så takk for det! :)

Endret av Chipsmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...