Gå til innhold

En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en kompis på ungdomskolen med en helt vannvittig barnslig og teit humor som bare han selv lo av,så skjønner godt at andre blir irritert over det,for det kan faktisk være slitsomt å høre på i lengden...

 

Kanskje du kan kjøpe en sånn Humor for dummies bok til ham?

Men det beste er nok å forgifte fiskehodene som nevnt tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-141789

En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg ler av vitsene hans kommer han bare til å fortsette. Jeg har hørt at det eneste som funker er å sparke humoristen hardt i ballene, men jeg kan ikke gjøre dette mot han :( Han er min beste venn

 

Stakkars deg, er ikkje lett å leve. Sikkert og visst. Du får være hyggelig og vente å sjå om han ein dag kjem med ein god vits. Ellers får du sparke han i ballene i den direkte forstand og sei at "dette er følelsen eg har hatt i ein lang tid når eg har hørt på dei forferdelig vitsene dine. Kvalmande er det ikkje?"

 

Men planen med fiskehodene hans kan funke og, eller kanskje fordi han ikkje eter nok fisk som er grunnen til at han har så tørr humor, forstår du? :D

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg ler av vitsene hans kommer han bare til å fortsette. Jeg har hørt at det eneste som funker er å sparke humoristen hardt i ballene, men jeg kan ikke gjøre dette mot han :( Han er min beste venn

"En venn av deg", javel ja, den har jeg hørt før. Sett et kondom på din "beste venn" du, det skulle stoppe kjeften på ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...