Gå til innhold

jeg skaper diskusjon.no's forumgud.


N*

Anbefalte innlegg

Tja.. Det som jeg syntes er kjekkt med bibelen er at man kan lære å spå med den.

Det er kun en egohistorisering som tilber deg, og grunnlag til kreativ bearbeiding og diskusjon direkte med bibelen; om du har viktig nok tema, med det mål å være kreativ nok til å ta hopp i læreprosesser.

 

Men: Det jeg ville frem til var at om jeg er intelligent nok til å knytte tiden med tankevibrasjonene mine, ville jeg i utgangspunktet trengt noe. Det jeg sitter med her nå, er en hjerne, som oppsto av 1 celle langt ute i vannet, som senere fant ut at om den skal ha noe, må den ha noe å veie det opp mot, for at det tredje skal oppstå osv.

Det er det, som i tiden utløste celledelingen. og så sitter hjernen her med lighter, som bakover i tiden utløste sola som forer steinen som ble skapt da planten og flammen i lighteren møtes i hjernen.

Planten kom av vannet og pulverisert stein som kom av vinder som kom av bevegelsen i alt sammen under prosessen. Vannet kom da solen (lighterflamme) smeltet stenen fra riktig avstand, og mennesket satte objekter inn i hodet som kom etter cellenes historie, har man noe, og en hjerne skjønner man til slutt at man må ha mer. det var det som gjorde meg til gud.

 

Når jeg f.eks knytter 1 til 1, for så å koble til hele min utregning bestående av evigheter opphøyd i evigheter videre til hopping i læreprosesser, for å utvikle tallene.

Da har jeg; hatt hjernen, og ut fra det ønsket meg noe, og så sett noe, puttet det inn i hjernen, til slutt sett noe annet. det jeg ser, er 1, og: 0 er når jeg ikke ser.

Tilbake i tid blir dette luft/en veldig svak gass. det gjelder å komme seg dit det skjer mest, men jeg vil alltid være gud her.

 

Dette er et dikt. hvem er jeg? Du? Jeg? Gud?

 

Ved å lese diktet oppstår forumguden, som har som hensikt å utvikle alt mot noe nytt. alltid.

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja.. det som jeg syntes er kjekkt med bibelen er at man kan lære å spå med den. det er kun en egohistorisering som tilber deg, og grunnlag til kreativ bearbeiding og diskusjon direkte med bibelen om du har viktig nok tema, med det mål å være kreativ nok til å ta hopp i læreprosesser. men, det jeg ville frem til var at om jeg er intelligent nok til å knytte tiden med tankevibrasjonene mine, ville jeg i utgangspunktet trengt noe. det jeg sitter med her nå, er en hjerne, som oppsto av 1 celle langt ute i vannet, som senere fant ut at om den skal ha noe, må den ha noe å veie det opp mot, for at det tredje skal oppstå osv. det er det, som i tiden utløste celledelingen. og så sitter hjernen her med lighter, som bakover i tiden utløste sola som forer steinen som ble skapt da planten og flammen i lighteren møtes i hjernen. planten kom av vannet og pulverisert stein som kom av vinder som kom av bevegelsen i alt sammen under prosessen. vannet kom da solen (lighterflamme) smeltet stenen fra riktig avstand, og mennesket satte objekter inn i hodet som kom etter cellenes historie, har man noe, og en hjerne skjønner man til slutt at man må ha mer. det var det som gjorde meg til gud. når jeg f.eks knytter 1 til 1, for så å koble til hele min utregning bestående av evigheter opphøyd i evigheter videre til hopping i læreprosesser for å utvikle tallene. da har jeg; hatt hjernen, og ut fra det ønsket meg noe, og så sett noe, puttet det inn i hjernen, til slutt sett noe annet. det jeg ser, er 1, og 0 er når jeg ikke ser. tilbake i tid blir dette luft/en veldig svak gass. det gjelder å komme seg dit det skjer mest, men jeg vil alltid være gud her.

dette er et dikt. hvem er jeg? du? jeg? gud?

 

ved å lese diktet oppstår forumguden, som har som hensikt å utvikle alt mot noe nytt. alltid.

 

 

Bibelen er fri for alle former for spiritisme, mystisisme og okkultisme. Alt dette stemmer overens med bibelens egen påstand om at den er inspirert av Gud. ( 2.Tim 3:16 )

Lenke til kommentar

Bibelen er fri for alle former for spiritisme, mystisisme og okkultisme. Alt dette stemmer overens med bibelens egen påstand om at den er inspirert av Gud. ( 2.Tim 3:16 )

ha ha ha, du reddet dagen min med den kommentaren... "fri for alle former for spiritisme, mystisisme og okkultisme" liksom... Si meg, du er sikker på at du leser den rette bibelen her? Virker ikke sånn... :)
Lenke til kommentar

Bibelen forteller at Guds tjener Elisa fikk en øks som hadde falt i vannet, til å flyte opp og at Jesus gikk på vannet. Har du vanskelig for å tro dette. Det er mange som har det.

 

På fjernsynskjermen har de ikke desto mindre sett mennesker og gjenstander bevege seg gjennom verdensrommet i vektløs tilstand. For å kunne utføre slike bedrifter må en naturligvis gjøre bruk av raketter og annet utstyr.

 

Men hvorfor skulle ikke han ( Jehova Gud ) som har frambrakt både vannet og tyngdekraften og som har langt større makt enn menneskene, kunne ha kontroll over disse tingene og således gjøre det mulig for en øks å flyte og for Jesus å gå på vannet.

Lenke til kommentar

For at en astronaut skal kunne sveve rundt i verdensrommet krever det at transportmiddelet hans eksisterer. For at en øks skal kunne flyte opp av vannet krever det at Gud eksisterer. Spørsmålet er altså ikke hvorvidt Gud ville klart dette eller ikke - noe som er selvfølgelig. Han kan ikke kalle seg gud og ikke engang klare å plukke opp en øks - men om gud eksisterer i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Når vi ser hvordan Gud handlet med Israels folk, blir vi klar over hvor viktig det er å tilbe Gud på den måten han godkjenner. Jehova Gud befalte israelittene å ta avstand fra den falske religion som folkene omkring dem utøvde. Disse folkene ofret barna sine til gudene og begikk urene seksuelle handlinger , deriblant homoseksuelle handlinger.

 

Gud befalte isaelittene å sky slike handlinger. Når de var ulydige og tilbad andre guder, straffet han dem. Det er tydelig at det spilte en stor rolle hvilken religion de hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...