Gå til innhold

Søker utviklere som vil hjelpe oss


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg og noen venner har bestemt oss for å lage et spill sammen og i den sammenheng leter vi etter flere utviklere som er har lyst til å hjelpe.

Vi leter etter noen som er litt erfaring med design, lyd og programmering. Vi skal bruke Unity Game Engine og C#/unityscript.

Vi ser etter noen som et minimum har erfaring fra hobbyprosjekter.

 

Enkelt spillkonsept:

- Enkelt tyvespill hvor man kan rane banker, butikker osv.

- Oppgradere med nytt utstyr etter fullført ran.

- Multiplayer

- Osv.

Hvis du har noen spørsmål, så er det bare å ta kontakt med meg på email:

 

Min Email er: [email protected]

Endret av Torpet24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Konseptet høres spennende ut, og virker som noe jeg ville prøvd ut.

Jeg er litt skeptisk på Unity3d med C++, dersom C# er integrert, mens C++ da må programmeres, oversettes/compileres manuelt, for så å importe det.

 

Quote:

"Well the main scripting languages used in unity are c# and unityscript, so you should probably learn one of them. Although I think you can use c and c++, then compiled them to a dll and use them in Unity as plugin, how ever it requires unity pro and it won't work on webplayer."

 

Om dere har en egen plugin eller noe for å ta ibruk C++ se bort fra forrige utsnitt.

 

Jeg har holdt på i 6 år med C relaterte språk, og ca 2 år med Unity3d.

Jeg har desverre ikke tid til å gå inn i noe prosjekt, men kan alltids være til hjelp om det er noe dere er helt stuck på.

 

Unity3d har et fantastisk dokumentasjons system som ligger både på nett, og inne i topp-baren i programmet.

 

Lykke til med prosjektet, og legg meg gjerne til på skype (andreas.nergaard91) eller på e-post (post(at)zaerdna-studios.com)

Lenke til kommentar

Hei!

Konseptet høres spennende ut, og virker som noe jeg ville prøvd ut.

Jeg er litt skeptisk på Unity3d med C++, dersom C# er integrert, mens C++ da må programmeres, oversettes/compileres manuelt, for så å importe det.

 

Quote:

"Well the main scripting languages used in unity are c# and unityscript, so you should probably learn one of them. Although I think you can use c and c++, then compiled them to a dll and use them in Unity as plugin, how ever it requires unity pro and it won't work on webplayer."

 

Om dere har en egen plugin eller noe for å ta ibruk C++ se bort fra forrige utsnitt.

 

Jeg har holdt på i 6 år med C relaterte språk, og ca 2 år med Unity3d.

Jeg har desverre ikke tid til å gå inn i noe prosjekt, men kan alltids være til hjelp om det er noe dere er helt stuck på.

 

Unity3d har et fantastisk dokumentasjons system som ligger både på nett, og inne i topp-baren i programmet.

 

Lykke til med prosjektet, og legg meg gjerne til på skype (andreas.nergaard91) eller på e-post (post(at)zaerdna-studios.com)

 

mente å skrive c#, skrivefeil hehe :p men ja, hadde vert fint med noen vi kunne ha spurt hvis det stopper helt opp :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har dere noe som ligner på ett ferdig designdokument? Hvordan/hvor håper dere å få det publisert? Har dere noe erfaring fra fullførte hobbyprosjekter?

 

Høres veldig kult ut, lykke til.

 

Vi har ikke laga noen ferdig prosject enda dette er vårt første

Lenke til kommentar

hva er det du er best i?

Gjorde programmeringen i

i fjor, brukte C# og XNA.

 

Har mange ganger fått idéer jeg har hatt god tro på, så begynt å kode den grunnleggende spill dynamikken, så innsett visjonen min ikke inneholder et fullverdig gameplay.

 

La oss si jeg er 10 minutter inn i robberyworld, kan du se for deg et eksakt eksempel på levelen jeg er på nå? Altså nøyaktig hva som gjør spillet utfordrende etc.

Lenke til kommentar

Gjorde programmeringen i

i fjor, brukte C# og XNA.

 

Har mange ganger fått idéer jeg har hatt god tro på, så begynt å kode den grunnleggende spill dynamikken, så innsett visjonen min ikke inneholder et fullverdig gameplay.

 

La oss si jeg er 10 minutter inn i robberyworld, kan du se for deg et eksakt eksempel på levelen jeg er på nå? Altså nøyaktig hva som gjør spillet utfordrende etc.

 

Det blir jo vanskeligere og rane banker ettervært da

 

+ har du skype så kan vi prate mer der

 

Gjorde programmeringen i

i fjor, brukte C# og XNA.

 

Har mange ganger fått idéer jeg har hatt god tro på, så begynt å kode den grunnleggende spill dynamikken, så innsett visjonen min ikke inneholder et fullverdig gameplay.

 

La oss si jeg er 10 minutter inn i robberyworld, kan du se for deg et eksakt eksempel på levelen jeg er på nå? Altså nøyaktig hva som gjør spillet utfordrende etc.

 

er du villig til bli med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...