Gå til innhold

Proffguide: LG Optimus G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra at dere gir denne telefonen litt oppmerksomhet! Spesielt siden den dessverre kom altfor sent til Norge.

Har hatt denne mobilen en måned nå. Er veldig enig med anmeldelsen deres av den, super telefon til god pris. Har brukt custom rom (CM 10.1) av og på. Merker at jeg savner stock rom, Disse funksjonene dere forklarer her likte jeg svært godt egentlig.

 

@Havardu For 1500 mer får du en noe bedre telefon ja, men dette er virkelig en god telefon, synes jeg.

 

@morten-89 Aldri opplevd dette, men bruker ikke data og kun 2g nett. Mulig det er en sammenheng

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en slik, imponerende telefon for prisen! Men dekningen forsvinner av og til og jeg må taste inn PIN-koden på nytt, har dette skjedd med deres test modell?

 

Har brukt telefonen sammenhengende i ca. 3 uker før den ble returnert før helgen, uten at jeg har opplevd dette. Har testet med Telenor-abonnement. Alt har fungert 100 % knirkefritt. :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har brukt telefonen sammenhengende i ca. 3 uker før den ble returnert før helgen, uten at jeg har opplevd dette. Har testet med Telenor-abonnement. Alt har fungert 100 % knirkefritt. :-)

 

Takk for svar. Returnerte også telefonen før helgen da lysstyrken ikke går høyere enn 63% når man bruker den ute i solen, grunnet varme. Aldri opplevd dette på en telefon før.

Endret av morten-89
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...