Gå til innhold

Eve Online får TV-serie (Mac, PS3, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tror ikke det. Defiance var en TV-serie der dataspill var (delvis) knyttet til hendelsene i serien. Dette skal være en TV-serie basert på hendelser i Eve Online.

Defiance ER både spill og tv-serie, der det ene speiler det andre i plot og hendelser.

Lenke til kommentar
Så dette blir noe a la det samme konseptet som Defiance?
Tror ikke det. Defiance var en TV-serie der dataspill var (delvis) knyttet til hendelsene i serien. Dette skal være en TV-serie basert på hendelser i Eve Online.

Tja, såvidt jeg vet så er tanken bak Defiance at hendelser i spillet skal påvirke tv-serien og omvendt. Ikke så veldig ulikt fra hvordan den eventuelle Eve-serien er fremstilt her :p

 

Lenke til kommentar

Handlingen blir ikke fra selve spillet, men historien før ormhullet til "New Eden" - EVE-universet - kollapset. Med andre ord har det lite med handlingen i selve spillet.

 

Det meste av kilder og lenker til info la jeg ut for seks dager siden i Oculus Rift-artikkelen:

 

Humdidumdidum! Kan nevne at EVE blir HBO-serie òg! Edit: - Vel regissøren jobber i det minste for HBO for øyeblikket.Kilde: http://www.twitch.tv/ccp/b/396300023Hopp til 9t, 15-21m

HBO-serier ble også brukt i promoteringen, så det lukter samarbeid med HBO, og ikke bare regissøren. ;)

 

Edit: Her må redaksjonen skjerpe seg. Dere bommer ganske grovt. Det blir INGEN intriger fra spillet, eller spillerhistorier i TV-serien. Rettelse av sitat: Spillerne oppfordres til å sende inn egne historier fra spillet, som kan være med å inspirere hendelsene i TV-serien og tegneserien.

Endret av PaTrond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kult! Dette høres kjempespennende ut. Jeg har i tillegg savnet en skikkelig science fiction-serie som foregår i verdensrommet, så dette høres ut til å love ganske bra.

 

Da burde du se Stargate Universe. Utrolig bra. Men det kan være vanskelig å forstå om du ikke har sett Stargate SG-1 og Stargate Atlantis først.

 

Lenke til kommentar

Da burde du se Stargate Universe. Utrolig bra. Men det kan være vanskelig å forstå om du ikke har sett Stargate SG-1 og Stargate Atlantis først.

 

Har sett et par sesonger av SG-1, og forsøkte å se Stargate Universe. Dessverre klarte jeg ikke å like særlig mange av rollefigurene, så da ble det kun med et par episoder. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...