Gå til innhold

Hevder Facebook er like stort som Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FaceBook har også et utrolig rotete brukergrensesnitt. Tipper noen andre kommer på banen med noe nytt, eller så må FaceBook forandres mye. Det ser rett og slett stygt ut. Rotete er det også!

Gidder du å forklare et bedre grensesnitt, eller evt. hvordan du vil at det skal se ut? Ser at innleggene dine ofter mangler begrunnelser, og dette er et godt eksempel på det! :)

Lenke til kommentar

FaceBook har også et utrolig rotete brukergrensesnitt. Tipper noen andre kommer på banen med noe nytt, eller så må FaceBook forandres mye. Det ser rett og slett stygt ut. Rotete er det også!

 

Nå er det jo ingen plikt til å bruke FB, så om du er så misfornøyd så kanskje du burde prøve noe annet?

Lenke til kommentar

Nå er det jo ingen plikt til å bruke FB, så om du er så misfornøyd så kanskje du burde prøve noe annet?

 

Nei, det er ikke så enkelt når de yngste i ulike familier, som har lært seg å bruke FaceBook også ønsker å holde kontakt med "dem de kjenner".

Lenke til kommentar

Gidder du å forklare et bedre grensesnitt, eller evt. hvordan du vil at det skal se ut? Ser at innleggene dine ofter mangler begrunnelser, og dette er et godt eksempel på det! :)

 

Nei, jeg har ikke noe behov for å diskutere eller begrunne mine meninger hvis jeg ikke ønsker det. Men jeg står fast ved at det ligner en hjemmeside jeg f.eks "kodet" i notisblokk med HTML og JavaScript for ca 10 år siden. Det er utrolig lite pent og brukervennelig.

Lenke til kommentar

Hadde blitt mye mer imponert hvis teksten hadde vært "facebook består kun av noen hundre tusen kodelinjer". Kvalitet måles definitivt ikke i antall kodelinjer.

 

Helt enig. Vil forøvrig også påpeke at Linux ikke er et operativsystem, men en kernel. Noget upresist skrevet av Wired dette her..

 

[...] it?s line with the Linux operating system. The Linux kernel ? the core of the popular open source operating system [...]

Lenke til kommentar

Mange som er kjapt ute med å kritisere ser jeg men faktum er at hele verden sitter å bruke denne nettsiden daglig uten noe alvorlige problem. Det sier vel litt om hvor bra skrevet den faktisk er.

Det at de kan ha mange brukere betyr nå egentlig bare at de har mye bredbånd og mange servere. Antall samtidige brukere sier ingenting om hvor bra koden er skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...