Gå til innhold

noen tatt TOEFFL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må score ca 100 på toefl-test som er et krav på en skole jeg har kommet inn på. Har noen erfaringer med denne testen?

Er det en score man burde øve til?

Hvordan fungerer det? Etc..

 

Supert om noen har gode tips,skal ta den i Drammen.

Du burde kjøpe TOEFL-boken, utviklet av de som har laget testen, for å forberede deg til testen. I boken er det massevis av eksempler på hvordan man gjør testen. Jeg har kjøpt den selv, og den kostet i underkant av 200 kr på nett.

 

Når skal du ta den? Ble ikke testen din kansellert? Testen, som jeg egentlig skulle ha 11. mai, ble kansellert pga. feil i systemet deres, og jeg fikk en verdikupong istedenfor refusjon.

Lenke til kommentar

TOEFL er bare tulle og tøys.

Klarer du mer enn 2 på engelsk så klarer du essayen

Klarer du å forstå Big bang theory klarer du nok forståelses delen.

Det er bare basis forståelse av språket, man må være nokså evneveik for å stryke.

Lenke til kommentar

TOEFL er bare tulle og tøys.

Klarer du mer enn 2 på engelsk så klarer du essayen

Klarer du å forstå Big bang theory klarer du nok forståelses delen.

Det er bare basis forståelse av språket, man må være nokså evneveik for å stryke.

 

Det du akkurat skrev nå er det noe av det tåpeligste jeg har sett på lenge og gir meg null

Lenke til kommentar

TOEFL er bare tulle og tøys.

Klarer du mer enn 2 på engelsk så klarer du essayen

Klarer du å forstå Big bang theory klarer du nok forståelses delen.

Det er bare basis forståelse av språket, man må være nokså evneveik for å stryke.

Jeg vil ikke si det er så enkelt. Min halvt amerikanske og nokså internasjonale (i den forstand at han har vært på seminarer rundt omkring i verden) fikk "bare" 90 poeng da han først tok den, og over 100 etter andre forsøk.

 

Språket er akademisk, som mange nordmenn vanligvis ikke er vandt med.

Lenke til kommentar

Det du akkurat skrev nå er det noe av det tåpeligste jeg har sett på lenge og gir meg null

Da bør du ikke ta prøven...

 

Jeg vil ikke si det er så enkelt. Min halvt amerikanske og nokså internasjonale (i den forstand at han har vært på seminarer rundt omkring i verden) fikk "bare" 90 poeng da han først tok den, og over 100 etter andre forsøk.

 

Språket er akademisk, som mange nordmenn vanligvis ikke er vandt med.

Jeg fikk 105 på første forsøk. Muligens jeg var heldig men testen var veldig enkel...

Endret av Labia
Lenke til kommentar

Da bør du ikke ta prøven...

 

 

Jeg fikk 105 på første forsøk. Muligens jeg var heldig men testen var veldig enkel...

 

TOEFL-testen er ganske grei hvis du er vant til akademisk språkbruk, men jeg vil tro at selv "etniske" engelskspråklige vil kunne score lavt hvis de ikke har høyere utdannelse eller bruker språket skriftlig på et akademisk nivå.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

 

Jeg må score ca 100 på toefl-test som er et krav på en skole jeg har kommet inn på. Har noen erfaringer med denne testen?

Er det en score man burde øve til?

Hvordan fungerer det? Etc..

 

Supert om noen har gode tips,skal ta den i Drammen.

Du burde kjøpe TOEFL-boken, utviklet av de som har laget testen, for å forberede deg til testen. I boken er det massevis av eksempler på hvordan man gjør testen. Jeg har kjøpt den selv, og den kostet i underkant av 200 kr på nett.

 

Når skal du ta den? Ble ikke testen din kansellert? Testen, som jeg egentlig skulle ha 11. mai, ble kansellert pga. feil i systemet deres, og jeg fikk en verdikupong istedenfor refusjon.

 

hei jeg skal ta test- hver navnet på boka du kjøpte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...