Gå til innhold

Dette er nytt i Google Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Kom den først nå? Har hatt den siden den ble lekket for ukevis siden :)

 

Var ikke helt glad i det nye designet etterhvert, men nå klarer jeg meg ikke uten.

Lenke til kommentar

For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy!

På norsk blir dette "innstillinger, "programstyring" og "tøm data" (under Google Play Butikk).

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy!
På norsk blir dette "innstillinger, "programstyring" og "tøm data" (under Google Play Butikk).

 

Er ikke cache tøm mellomlager

Lenke til kommentar

Det ser helt forferdelig ut rett og slett. Slitsomt å se på er det også. Liker dårlig at det er plass til så lite på skjermen på en gang. . Hva skal man med så ufattelig svære ikoner? Det finnes en mellomting... Er den dette myntet på gamle og svaksynte? Helt bak mål spør du meg. Kunne utnytta plassen mye bedre. Går det an å gå tilbake til det gamle designet på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...