Gå til innhold

Jobber med bare nattevakter?


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg er student å leiter etter en jobb hvor jeg jobber på natten i stede for kveldstid.

 

Hvilken jobber er det jeg burde se etter da? Eller er det noen spesifikke plasser hvor de ofte trenger folk til natten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enklaste er å tenke på kva arbeidsplasser som er aktive om natta. Enkelte av arbeidsplassane trenger du kompetanse for å få, men mange er også tilgjengelige utan utdanning/kursing.

 

Av muligheiter som eg kjem på i farta så har vi:

-Hotellresepsjon

-Taxi/bussjåfør

-Vekter

-Døgnåpne bensinstasjoner

-Alders- og sjukeheimer

-24 timers telefonsupport og telefontjenester

-Bartender (til ei viss grad)

Lenke til kommentar

Jeg er student å leiter etter en jobb hvor jeg jobber på natten i stede for kveldstid.

 

Hvilken jobber er det jeg burde se etter da? Eller er det noen spesifikke plasser hvor de ofte trenger folk til natten?

 

fuckings bensinstasjoner... de kommer til å plage livet ut av deg. de vil trenge jævle mye i helgene.. little by little.. hvis du jobber bra.. gjøre alt som skal gjøre... selge mye. så har du fast i løpet av noen få måneder.. hvis du ikke vil ha fast.. du vil garantert få vakter her og der.. jeg ville anbefalt å søke der det eies av en som eier flere bensinstasjoner.. sånn kan du jobbe rundt omkring.. men for å jobbe på bensinstasjon er det stooooooooooooor plus å ha bil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...