Gå til innhold

Desperat video av døende neshorn skaper debatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om du er klar over det Nøtteliten, men Nesehorn er utryddningstruet og fredet. Det er ikke uten grunn at både drap og mishandling av Neshorn er strengt forbudt. Kriminelle som gjør sånt bør få streng nok dom til at det avskrekker andre så godt at neshornene som art overlever. Overvåkningen bør også være så god at oppklaringsprosenten blir høy.

 

Fy f. for noen umenneskelige svin som har gjort noe sånt.

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.abcnyhete...debatt#comments

 

Må si det enste positive er at krypskyttere blir drept i Afrika, i Norge blir krypskyttere behandlet med silkehansker..

Det er trist, men lignende skjer med mennesker også i f.eks. Nord Koreanske arbeidsleire. Problemet er at vi ikke kan få se bilder, og dermed bryr ikke nordmenn seg.

 

Jeg vil først fokusere min sympati for mennesker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Joda, jeg ser bare ikke behovet for å holde det i live. På samme måte som med ulv i Norge.

 

Det er jo 2 helt forskjellige saker! Selv om vi skyter ulv i Norge så finnes det jo ulvestammer flere steder i verden!

Du forstår at utryddningstruet betyr at det er fare for at det ikke vil være et eneste neshorn igjen i hele verden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er trist, men lignende skjer med mennesker også i f.eks. Nord Koreanske arbeidsleire. Problemet er at vi ikke kan få se bilder, og dermed bryr ikke nordmenn seg.

 

Jeg vil først fokusere min sympati for mennesker.

Å være humanist har sine grenser, at idioter som deg ikke skjønner at vi har 1000 maks neshorn men ca 7milliarder mennesker blir latterlig..

 

Ja mennesker lider, men hvem sin feil er det 99% av gangene ? Joa mennesker selv..

 

Joda, jeg ser bare ikke behovet for å holde det i live. På samme måte som med ulv i Norge.

Tragisk tankegang, du rett til ha en mening og jeg er glad nesten ingen har den du har..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...