Gå til innhold

Kjapt spørsmål om Persona 4 Golden


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt dette en stund nå, og liker det så langt. Det er bare to ting jeg ikke skjønner helt. Hvordan får man lagret i dungeons, og hvordan kan man forberede seg til bosser? Jeg har reddet Yukiko, men brukte over en time fra jeg gikk inn i dungeonsen til bossen var tatt. Alt dette var uten å kunne lagre, og jeg fikk ikke forberede meg til bossen engang (dvs få tilbake helse og magi). Siden det går en hel dag i spillet om vi går ut av dungeonsen igjen kan vi jo ikke bare gå ut og sove for å få tilbake helse, og uansett vil jo dungeonsen resette seg selv om vi gjør det. Da er jo hele poenget med å sove borte, fordi vi likevel må gjennom hele greia på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For og lagre i dungeons so må du først bruke en item som heter Goho-M for og returnere til inngangen til dungeon og så må du tilbake til startområdet i tvverden. Husker ikke helt men tror at med mindre du er ved bossen når du gjør dette må du spille deg opp til bossen igjen.

Lenke til kommentar

Så jeg må tilbake til startområdet igjen? Takk, det var det jeg fryktet. Jeg har den greia som sender meg tilbake dit (men har aldri brukt den), men ser ikke helt poenget. Vi har jo fortsatt ikke mulighet til å få tilbake helse, magi og alt det der. Så vidt jeg vet må man da grinde opp nok potions til å fylle opp all helsen og magien til alle folkene før bosskampen hver eneste gang. Det kan jeg ikke si jeg gidder, dessverre. Får nok sette spillet i hyllen på ubestemt tid i stedet.

Lenke til kommentar

Ja, storyen og karakterene er svært bra. Har fått sansen for Chie, av en eller annen grunn. Aner ikke helt hvorfor. Tror det er fordi jeg synes stemmeskuespilleren gjør en så bra jobb, og dialogen hennes er ofte ganske bra. :) Har ikke lyst til å droppe spillet, så vurderer å prøve å bare løpe forbi monstrene i stedet når jeg vil ta bossen. Det kan kanskje gå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...