Gå til innhold

Meget frustrert over ISP, trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bor i Asker og har Get som leverer bredbånd. Har i lang tid vært frustrert over bredbåndstilbudet, da dette er helt elendig, og det som Get leverer er mildt sagt katastrofalt. Telenor er ikke et alternativ, da de leverer maks 8 (!) Mbps. Har store problemer med Get, nettet er ekstremt ustabilt og det er stadig problemer med det. Har kontaktet Get, og de kommer bare med svada og dårlige bortforklaringer, om de i det hele tatt svarer på det jeg spør dem om.

 

Har forsøkt å kontakte Altibox, men de har så langt ikke respondert.

 

Noen som vet om noen andre, gode bredbåndsleverandører i Asker?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller tat en leverandør som har lavere hastighet en som har høy og er ustabil. Angående ISP så ta og sjekk f,eks NGT/Ventelo (eller hva de heter nå for tiden).

Hvos du ikke har fått en selger på døra angående fiber så er not det lite akutelt ville jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ofte ikke ISP-en, men linjene det er problemer med, så er ikke sikkert bytte av leverandør vil hjelpe.

 

Med tanke på at det er Get han har, og ikke Telenor/Broadnet (tidligere Ventelo) eller NextGenTel så kan det være at det vil være en bedre løsning.

 

Hei!

 

Bor i Asker og har Get som leverer bredbånd. Har i lang tid vært frustrert over bredbåndstilbudet, da dette er helt elendig, og det som Get leverer er mildt sagt katastrofalt. Telenor er ikke et alternativ, da de leverer maks 8 (!) Mbps. Har store problemer med Get, nettet er ekstremt ustabilt og det er stadig problemer med det. Har kontaktet Get, og de kommer bare med svada og dårlige bortforklaringer, om de i det hele tatt svarer på det jeg spør dem om.

 

Har forsøkt å kontakte Altibox, men de har så langt ikke respondert.

 

Noen som vet om noen andre, gode bredbåndsleverandører i Asker?

 

På forhånd takk!

 

Hei,

 

Jeg jobber ikke for Get, men jeg lurer litt på om du vil beskrive problemet?

Hva har du forsøkt for noe på egenhånd for å se at det ikke er feil fra din/deres side?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...