Gå til innhold

Salgsforbudet opphevet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For tiden liker jeg hverken HTC eller Samsung. Er det noen "likandes" telefonprodusenter igjen i verden i dag?

 

Asus er vel likandes :) Digger dem ihvertfall som PC-produsent!

 

Tror padfone infinity blir den beste telefonen og blant topp 3 nettbrett. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått etter sniktitter og foreløbige "reviews" på nettet..

Lenke til kommentar

Ta ansvar for produksjkonsfeil, ha levelig kundeservice, være ute med oppdatering i rimelig tid (aka en måned etter at Google lanserer kildekoden). Garantere oppdateringer i to år, Samarbeide med FOSS-prosjekter som Cyanogenmod om å frigi mest mulig kildekode og bilioteker senest når de slutter å gi ut egene oppdateringer, og helst før.

 

Ja, også la være å selge telefoner med piratkopiert progrmvare.

Lenke til kommentar

Ta ansvar for produksjkonsfeil, ha levelig kundeservice, være ute med oppdatering i rimelig tid (aka en måned etter at Google lanserer kildekoden). Garantere oppdateringer i to år, Samarbeide med FOSS-prosjekter som Cyanogenmod om å frigi mest mulig kildekode og bilioteker senest når de slutter å gi ut egene oppdateringer, og helst før.

 

Ja, også la være å selge telefoner med piratkopiert progrmvare.

Nei, jeg ser problemet.. Ut fra totalen er kanskje en ev ny Nexus det som ville dekke best, men så spørs det hvem som lager den da. Verken HTC, Samsung, Sony, eller LG har akkurat noe plettffritt rulleblad når det kommer til oppdateringer. De kinesiske produsentene har jeg egentlig ikke videre kjenskap til, og har heller ikke tatt dem med i vurderingen ( urettmessig?). Kundeservicen rvel også ymse hos alle, selv om jeg ike personlig har trengt å forholde meg til dem verken hos Sony (Ericsson), Samsung eller HTC. Motorola kunne kanskje vært en outsider mtp at de eies av Google, men selger dei det hele tatt noe hernå?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt et pip om dem i Norge siden Razr Max, tror jeg.

 

Sony har vist veldig gode takter når det gjelder community i det siste da, men de har jo vært veldig mye plaget med hovedkortfeil på "nesten-flaggskipet" sitt som jeg ikke husker om er Z eller V-etellerannet i farten. Men de er jo et motbydelig selskap ellers. :p

 

Jeg er egentlig godt fornøyd med Samsung stort sett, men mye av ekstrafunksjonaliteten i S3 er såpass proprietær at den er vanskelig å innarbeide i custom ROMs så vidt jeg har skjlnt, og jeg vil gjerne ha det beste fra to verdener. Skal ikke være enkelt. :p

Lenke til kommentar

 

Det var jo snakk om denne X telefonen til Moro da, men om/når den kommer, og i tilfelle om den kommer hit er en anren sak.

 

Såvidt jeg fikk med meg har Samsung frigitt kildekoden for S4, men i det minste i USA-versjonene er bootloader låst, visstnok pga Knox SAFE opplegget. (og selvsagt operatørene) Bør kanskje sjekke om det samme er tilfelle her, selv om låsen sikkert knekkes før eller senere.

 

Ellers har jeg fått med meg at Sony holder på med AOSP builds, mens HTC (i USA) selger en ulåst utviklerversjon av One.

 

Men nå slo det meg plutselig at vi sporer skikkelig av tema i tråden, så jeg stopper nå. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...