Gå til innhold

Høy oppløsning i nye Philips-skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+1 Tan28.

Gi meg en 27" med 1440p, tynne rammer, LED bakbelysning, og mulighet til å rotere den på høykant.

 

Om det senker prisen en del kan jeg akseptere et godt TN panel (mht. innsynsvinkel og ikke fordreide farger), siden jeg allerede har en U2711 som hovedskjerm og vil erstatte 22" 1680x1050 skjermen som står på høykant med noe med høyere areal og oppløsning.

 

Aller helst ønsker jeg meg en 27" med 2560x1600 som ikke koster skjorta og har tynne rammer. Eller 30-32" og >= 2160p til <=10.000kr, men det er nok et år eller to til.

 

Jeg liker bedre 16:10 enn 16:9. Både fordi man trenger piksler i høyden for praktisk arbeid, og fordi 16:10 er nærmere phi. Jeg er lett villig til å betale 20-25% mer ved samme tommestørrelse for 16:10.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...