Gå til innhold

Snart kommer Surface Pro til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hentet en Surface Pro 128GB i USA, og satt på et norsk Type-cover. Er kjempefornøyd, og bruker den som min eneste bærbare maskin og tablet kombinert. Fleksibiliteten er enorm, og Windows 8 er tydelig laget for akkurat denne typen maskin. Windows Store er imidlertid et stort makkverk, og det er lettere å google "Windows Store + Detduønsker" enn å finne det med butikkens egen katalog eller søkefunksjon.

 

Uansett, veldig fornøyd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg kanskje jeg venter til intels nye chipset kommer, føler jeg vil ha en variant uten vifte.

Og potensielt en del bedre batteritid. Jeg synes disse virker veldig kule, spesielt er stylusen veldig bra. Ønsker meg en slik en etter hvert. Men kanskje greit å ikke være første mann ut der også, når jeg er det med WP8. Håper også bedre skalering i desktop modus kommer på plass.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg kanskje jeg venter til intels nye chipset kommer, føler jeg vil ha en variant uten vifte.

 

Har hatt min i en halv ukes tid nå, og har som det heftigste gjøremål så langt, sett på en del HD video. Da blir maskinen koselig/godt varm, men jeg har kun hørt vifta én gang - når jeg la øret helt(!) inntil maskinen på den ene siden.

 

Ellers vil jeg si at "Metro" kommer til sin rett på en touch-tablet, og jeg liker det såpass at jeg har lekt mer med det enn å bry meg om selve Windows Pro delen.

 

Fra å være en forutinntatt skeptiker til Windows 8, har jeg etter å ha lekt grundig med en Lumia 620 og Surface Pro, funnet meg godt til rette med både Windows 8 og Windows Phone 8.

 

Så får vi håpe da at jeg ikke har lagt ut så alt for mye ekstra ved at jeg kastet meg på en Surface Pro (Engelsk, med en liten adapterplugg) til litt under 9 lapper hos Multicom (som når jeg skrev dette, har 2 igjen på lager).

 

http://www.multicom.no/Surface-PRO-128GB-SSD-uten-tastatur-MICROSOFT/cat-p/c/p10624096

Lenke til kommentar

Om jeg fyrer opp SimCity på Surfacen, så blir den god og varm med godt hørbar viftestøy. Jeg vil allikevel mene at den er langt fra bråkete. Tror ikke batteriet holdt i mer enn et par timer med SimCity, men dette var før jeg hadde "kjørt inn" batteriet. Minnes at Li-Ion batterier blir noe bedre etter et par oppladninger, men kan ikke finne noen kilder på det akkurat nå...

 

EDIT:

Det er kun under hard last over flere minutter at viftene blir hørbare. Ellers er den helt stille, kun hørbar om man legger øret inntil.

 

Du trenger ikke adapterplugg om du har en slik liggende:

apparatkabel_hvit.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...