Gå til innhold

Hva skjedde i 1962? (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper i det lengste at The Bureau hadde holdt på squad-basert taktisk FPS, for det så faktisk ganske moro ut i de tidligere artiklene. Synd hvis dette ender opp som nok et 3PS-skytespill på konsoll.

 

Mulig jeg har gått glipp av noe, men de eneste videoene jeg har sett så var det gamle X-Com FPS'et ett ganske vanlig run and gun FPS. Kan du lenke til noen artikler? hadde vært artig å lese. Tror faktisk ett turbasert FPS kunne blitt stilig, hadde virkelig vært mulig å skape litt grøss og gru der.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har gått glipp av noe, men de eneste videoene jeg har sett så var det gamle X-Com FPS'et ett ganske vanlig run and gun FPS. Kan du lenke til noen artikler? hadde vært artig å lese. Tror faktisk ett turbasert FPS kunne blitt stilig, hadde virkelig vært mulig å skape litt grøss og gru der.

Klart det. Du finner de gamle artiklene og gameplay-videoene her: http://www.gamer.no/...3730/xcom-x360/

 

Merk - selv om det står XCOM i tittelen er det som kjent to forskjellige XCOM-spill det er snakk om.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

"Da det først ble avduket fikk det en blandet mottakelse; det var bred enighet om at konseptet virket spennende, men tilhengerne av de klassiske X-COM-spillene var skuffet over at serien skulle bli gjenfødt som et taktisk actionspill og ikke noe som hadde mer til felles med de strategifokuserte originalene."

 

Det kaller jeg selektiv virkelighetsoppfatning, med mindre du med "blandet" mener at de som ikke hadde et forhold til x-com ignorerte spillet, og de som hadde et forhold til x-com hatet det. Knapt én person utenfor spillpressens subsidierte gemakker hadde noe positivt å si om spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...