Gå til innhold

Nå kan Google Maps fortelle deg når bussen går


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare bussene faktisk hadde gått på de tidene de skulle gått hadde det jo vært fantastisk. Er jo supert at Google gjør dette, men hjelper jo fint lite når dataene de blir tilsendt fra ruter blir feil. Hjelper ikke ta bussen som skal være på første bussholdeplass 07:39 når bussen du skal ta videre begynner å kjøre mens du er på vei inn på bussholdeplassen.

Lenke til kommentar

Er vel bare å si velkommen etter og håpe at Google også snart klarer å levere en app på nivå med Nokia Transit som virker å være ett stykke forran på data enda. Kan få meg fra ødemarka på Vestlandet og til Oslo med kollektivtrafikk allerede. Virker ikke å være mulig med Google Maps pdd.

 

Har tek-nettverket i det hele tatt dekket appene til Nokia?

Endret av hubar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trondheim? / Trøndelag?

Nokia sin HERE Transit har bra med dekning i Trondheim, og er veldig lett å bruke. Jeg har mest brukt WP8 app, men har også en nettside: http://her.is/4d9N2

Til sammenligning mener google man skal ta toget

 

Endret: Kan velge hvor jeg vil dra og så lager den en reiserute fra min lokasjon. Evt. kan jeg spesifisere fra hvor jeg vil dra også.

Så får jeg en tabell jeg kan scrolle bortover med forskjellige reiseruter:

post-87384-0-96063200-1366792184_thumb.png

 

Trykker jeg på en av de får jeg se detaljer om den:

post-87384-0-50945600-1366792185_thumb.png

Trykker jeg på noen av punktene får jeg se hele ruten i kart-appen med de forskjellige strekningene markert, samt kartet vil fortelle meg hvordan jeg må gå for å komme til stoppet.

 

Fungerer veldig bra.

Endret av Matsemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...