Gå til innhold

Oppgraderer Canon EOS 5D Mark III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kjekt med oppgraderingen , men tror jeg venter til den offisielt slippes fra Canon. Er av natur skeptisk til slike "pirat" nedlastinger.

 

Synd det ikke ser ut til at de har fått på plass røde fokuspunkt ved servo , men kjærkommen oppradering med enda bedre autofokus.

EF 400mm f5,6 og 1,4 konverter blir enda mer interessant.

Lenke til kommentar

Venter selv til jeg kan laste ned direkte fra Canon, men samtidig virker dette som the real deal. Tvilsomt at noen eksterne har klart å hacke firmware-systemet til Canon nå rett før den nye firmwaren kommer, kalt denne hackede versjonen v.1.2.1 (som stemmer godt overens med versjonen Canon kommer med), og at disse hackerne har lagt inn f/8 støtte :p

 

Jeg har snust -mye- på EF 400mm f5,6 og 1,4 III ext i det siste nettopp pga. denne f/8 støtten. Blir interessant å høre hva brukere som har denne kombinasjonen sier om ytelse.

Lenke til kommentar

EF 400mm f5,6 og 1,4 konverter blir enda mer interessant.

Det blir en del kombier som straks blir interessante med autofokusmulighet på f8. Det er på tide at canon kommer med støtte for f8. Jeg håper bare at de fortsetter denne trenden og lar 7Dmk2 få samme mulighet.

 

Tor

Lenke til kommentar

Det blir en del kombier som straks blir interessante med autofokusmulighet på f8. Det er på tide at canon kommer med støtte for f8. Jeg håper bare at de fortsetter denne trenden og lar 7Dmk2 få samme mulighet.

Det er godt mulig - ser tydelig at produsentene lar bedre og bedre autofokussystemer dryppe nedover i produktrekkene - et godt tegn. :)

Lenke til kommentar

EF 400mm f5,6 og 1,4 konverter blir enda mer interessant.

 

Denne er svært interessant.

 

Det eneste som er litt kjipt for min del er at denne oppgraderingen gjør meg fristet til å erstatte telekonverteren jeg presterte å knuse i vinter, og jeg har egentlig ikke lyst til å bruke mer penger nå. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...