Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er jo psykotisk! :omg:

 

Det var nå å trekke det langt. Hvis dette hadde gått under psykosekriteriene så hadde det nok ikke vært nok plass i psykriatrien. Dynamikken som personlig defineres som kjærlighet kan være mye forskjellig i form av behovstilfredstillelse som er psykologisk svært variert og avansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å spille spill. Dette er det eneste som vil fungere. For at dere skal slutte med dette ''spillet'' om hvem som er i ''kontroll'' over den andre så må dere slutte med det! Ta det første steget og gi deg med tullet med å ville ha kontroll over han. Fortell han hva du føler, gjør deg selv sårbar uten å leke 'hard to get' etterpå og se hva han gjør. Mister han interessen så er han rett og slett ikke nok interessert i deg. Hvis han er interessert kun når du ''spiller spill'' så sier det sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt å spille spill.

 

Veldig enig i dette. Dette er jo egentlig klassisk barnslighet? Man er usikker på hva man egentlig vil og redd for å ta en beslutning i frykt for å angre.

 

Trygghet og selvsikkerhet feier barnslige drittkjerringer av banen før de får åpnet munnen. Barnlige små jenter liker ikke menn som har full kontroll over sine egne følelser og fremtidsplaner. Det er bare attraktivt for voksne damer. Der skilles klinten fra hveten.

Lenke til kommentar

Dine intensjoner er bare tull. Jeg kom akkurat ut av et forhold der jenta hadde meg tvinnet rundt fingeren. å jeg kommer ikke til å gi noen tips til deg hvordan jeg kom dit. Men det eneste som kommer ut av det, er at du trekker han ned. Det blir sårende etter hvert. slutt å lek med følelser, det bare sårer. At du i det hele tatt vil være den som styrer forholdet, viser at du liker å være dominant. å det skal ikke være no dominant part i et forhold. i et forhold er man TO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...