Gå til innhold

Komplett kjøper stor svensk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqzORNGH

Hvorfor kan ikke overskriften være "Komplett kjøper svenske Webhallen". Er alt orientert så mye rundt klikk på artikler nå om dagen at man ikke kan ha gode overskrifter lenger?

 

Hele poenget med en artikkel i disse dager er jo å trekke trafikk, og derfor brukes det overskrifter som interesserer, ikke opplyser.

Lenke til kommentar
Veldig off topic, men bøyde CPU-pinner er brukerfeil, ikke produksjonsfeil (i 99,99% av tilfellene).
Flere tror at det er komplett.no som bøyer dem. Vet om noen som sendte inn pga feil med en av PCI-portene, og fikk beskjed tilbake om at cpu-pinne var bøyd, og at hk var på vei tilbake med posten.

 

Feil med en av PCI-portene? mhm har aldri hørt om noen som har hatt problem med disse.

 

Hørest ut som disse (noen) du nevner har begrenset kunnskap, er ikkje ukjent at folk gjør brukerfeil for så og påstå at det er en feil med produktet.

 

Men skal heller ikkje påstå at det ikkje oppstår feil som må reklamerest for.

 

Har på min side veldig god erfaring med komplett, har sendt inn produkt som har vert feil på og fått tilsendt nytt i posten uten problemer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele poenget med en artikkel i disse dager er jo å trekke trafikk, og derfor brukes det overskrifter som interesserer, ikke opplyser.

Merkverdig nok klarer mange redaksjoner å ha interesant innhold også i artiklene uten mangelfulle overskrifter. Ikke en heldig utvikling at man må ty til slike triks for å i det hele tatt få besøk på en artikkel. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke overskriften være "Komplett kjøper svenske Webhallen". Er alt orientert så mye rundt klikk på artikler nå om dagen at man ikke kan ha gode overskrifter lenger?

 

Jeg syns originaloverskriften er mye mer beskrivende enn den du foreslår. Jeg aner i hvertfall ikke hva Webhallen er, bare ved å lese navnet.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke liker med Komplett er eiermodellen, hvor en som er stinn av gryn har sikret seg hele eierskapet av selskapet gjennom Canica Invest (Rimi-hagen).

 

[sutre] Nå går det ikke an å være småaksjonær der lengre.[/sutre]

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Flere tror at det er komplett.no som bøyer dem. Vet om noen som sendte inn pga feil med en av PCI-portene, og fikk beskjed tilbake om at cpu-pinne var bøyd, og at hk var på vei tilbake med posten.

 

hvorfor skulle dei gjøre dette? har hatt flere problemer med eit hovudkort som ejg sente til komplett som var defect og pågrun av det tok så lang tid så fekk jeg eit nytt og bedre hovudkort siden det ville ta så lang tid og få eit nytt

 

komplett har ingen fortjeneste og gjøre dette ein og ødelege sitt eget image, hadde dette vært sant ville jeg trod vi ville hørt mer om dette, har mer troen på er noen som vært "uheldig" og prøver og sno seg til eit nytt hovudkort eller pakket inn dårlig når dei sente det

 

@IceBlitz ta og roe seg ned? fleste folk klarer og smake salt når dei prøve smaker.....

vil heller rapportert deg for bruke unødvendig irriterende farger og språk bruk som ikkje hører hjemme på forumet

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Komplett kjøper Dustin" ville fått meg til å klikke på linken for å lese mer. "Komplett kjøper Webhallen" ville fått meg til å se på det som uinteresant å laste en hel side for å lese mer. Villedende.

 

Akkurat i dette tilfellet er jeg ikke helt enig, at det er en større svensk aktør er faktisk litt relevant, hadde jeg bare lest "webhallen", kunne jeg kanskje trodd det var en norsk miniputt feks.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også storfornyød med Komplett. Alle gangene en komponent har gått i stykker hos meg har jeg sendt en bedårende mail til dem, så får jeg et returnummer, legger i postkassa og 4-8 dager senere har jeg altid fått en splitter ny vare. Sist gang leverte jeg en Corsa Performance 3 128GB (gammal drit), og fikk tilbake en Force GS 180GB :D Splitter ny, bare fordi det var chkdsk viste sektorfeil og jeg bluescreena en gang i blandt <3 Digger Komplett, dem mister ikke meg som kunde så fort :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke overskriften være "Komplett kjøper svenske Webhallen". Er alt orientert så mye rundt klikk på artikler nå om dagen at man ikke kan ha gode overskrifter lenger?
Hele poenget med en artikkel i disse dager er jo å trekke trafikk, og derfor brukes det overskrifter som interesserer, ikke opplyser.

 

Det blir slik når de ikke er i stand til å få lesere på å drive med den aktiviteten de burde, nemlig å skrive gode artikler.

 

Hardware.no er blitt en styggedom etter at kommersielle interesser kom i veien for maskinvare-gleden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...