Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med "anfall"...


OerNi

Anbefalte innlegg

Eg er ein "mann" på 25 år som er plaga med at eg får "anfall" av form av at eg blir sint, og begynner å grine...

Dette har eg slitt med no i ca. 4 år og eg har blitt utreda på sykehus for å se at det ikkje er noe eplepsi eller noe annet i den duren...

Det tok over 1 år...

 

I 2000 blei eg operert for hjernesvulst, og under operasjonen så fikk eg ein blødning som førte til nedsatt fungsjon i høyre arm og fot, mista side synet til høyre i tilegg nedsatt syn på det venstre øye...

Har trent meg delvis opp igjen...

Men så begynte eg å få anfall for ca. 4 år siden, og det forvera seg i både kraft og hvor ofte eg fikk det...

Men når det var på det meste, så hadde eg det 1 gang om dagen, og enkelte ganger to.

Men da budde eg ilag med eksen min, og vi paste rett og slett ikkje sammen, for ho var ei sånn person som hadde mangen "gjern i ilden", mens eg var rolig men samtidig som likte at det skjedde ting...

Så vi flytta fra hverandre, og eg flytta heim igjen til foreldrene mine, og da roa anfallene seg.

Så no har eg vell hatt ein rundt 5 - 6 anfall siden tidlig i fjord sommer da eg flytta heim, og datoen når eg skriver dette er 19 april 2013...

Og no for ca. 8-9 måner siden, så fikk eg vite det av ei lege på Haukeland Sykehus det at det var ein bivirkning etter hjerneoperasjonen som kom så mangen år etterpå, og at det ikkje var så mye dei kunne gjør...

 

Grunnen til at skriver denne artikkelen er om det er noen der som veit littom det og om det er noe som kan hjelpe for det pga. at eg begynner å bli lei anfallene fordi om eg ikkje har så mye anfall akurat no...

Det er heilt sikkert andre ting eg skulle ha skrevet her, men akkurat no så er eg sliten, så får dere spør vist det er noe dere lurer på! =)

Mvh. ØrNi

Endret av L4r5
formatering
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Ørni.

 

Jeg håper alt står bra til med deg.

 

Jeg vet ikke hva som kan hjelpe i din sitvasjon, da leger mener at dette kan oppstå som en bieffekt av hjerneblødning eller opperasjon.. Jeg har slitt med anfall selv, men dette har vert av andre grunner.

 

Jeg vet heller ikke helt hva som hjelper for meg, annet enn at jeg trenger å snakke med folk, og at jeg ofte roer meg ned av dette.

Lenke til kommentar

Ja, alt står bra til med meg no! :-)

Eg fikk bare eit anfall no på torsdag kveld, og det var når eg var ute på eit senter med mangen folk, så da skammer eg meg enda mer over meg selv...

 

Uff, det er ikkje noe kjekt nei...

 

Det var bare eg som tenkte og høre med andre...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...