Gå til innhold

Lian Li lanserer moddevennlige kabinetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som en perfekt kasse for min nye midrange+ gamer PC.

Finnes denne i hvit? Da glir den litt mer inn mot vegger og slik. Vi som har kjerring/dame må tenke på at det ser pent ut :-)

 

I gode gamle dager når shuttle var populært på barebone PC er så husker jeg at jeg så et bærehåndtak man kunne hekte rundt en shuttle PC og bære med seg. Kjekt når man skal spille hos andre, på LAN osv. Bærehåndtaket så rett og slett ut som de sømmene og håndtakene som går rundt en standard treningsbag.

 

Noen som vet om og hvor man får tak bærehåndtak som passer på Mini-ITX PC´av ymse fabrikater?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Hovedkort med formfaktoren Mini-ITX krever lite energi, og behøver derfor ikke like mye kjøling som andre systemer. Dette reduserer i sin tur viftestøy, noe som gjør Mini-ITX ettertraktet blant stue-PC-byggere og andre som er lei av larmen.

 

Er det egentlig så store forskjeller i strømforbruk mellom hovedkort? De øvrige komponentene (skjermkort, prosessor) bruker jo fortsatt like mye strøm, så kan ikke helt se hvordan Mini-ITX skal være så mye kaldere og stillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lian Li og sine 5.25" brønner.. syntes i det minste de kunne ha valgt slim og kuttet litt ned på høyden.

 

Det har de faktisk. De har et kabinett som er relativt likt PC-Q27 som heter PC-Q03. P-Q28 var for min del det mest interessante. Som en liten filserver - skulle det være mulig med OS på en SSD og 6 stk 3,5'' i Raid 6. Med 4TB disker gir jo det 16 TB lagring på relativt lite plass. Sikkert mulig med et par 3,5'' i 5,25'' plassen også, eller en hot-swap plass for en backupdisk.

 

@nogen: P-Q27 er nok nesten å se på som en nylansering av P-Q07. Men det er også noen pluss/endringer. Når det gjelder PC-Q28 er endringene litt større, særlig at den stygge vifta er blitt skjult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...