Gå til innhold

Caps uten logo


Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om et merke som lager gode capser uten svære logoer på? Søker litt på nettet, og alt jeg finner er billigsider jeg ikke ville stolt på uten videre og fakes.

New era lager for eksempel ikke caps uten frontlogo i det hele tatt, i frykt av at folk skal lage sine egne logoer på dem. Tenk om et merke som ikke lager caps hadde gjort det samme, helt latterlig.

Uansett er det visst umulig å få tak i, og alt på nettet er fakes.

 

Jeg leter etter en caps av samme type som new era 39thirty fitted. Med andre ord en helt vanlig caps uten innstramming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe å si om den er ekte eller ikke, eller hvilket merke den er. Men den skal være av god kvalitet og god å ha på, og falsk merkevare kjøpt på nett er ikke det sikreste.

Sier caps fordi det høres mer "riktig" ut på norsk, vet ikke hvorfor. Er litt som "en tanks", det er feil, men enten sier man tanks eller stridsvogn, og caps eller skyggelue. Det høres bare feil ut å snakke om en cap på norsk.

Lenke til kommentar

Jepp, det høres feil ut, men er rett.

Sier caps selv jeg og får kjeft av min lektor i norsk og engelsk-kone.

 

Skulle ha cap uten logo for en venn jeg også, lette i 30 fysiske butikker i San Francisco og LA og ingen av de som solgte det hadde en gang hørt om det. / les i 100dollarklassen)

Endret av War
Lenke til kommentar

Har ikke noe å si om den er ekte eller ikke, eller hvilket merke den er. Men den skal være av god kvalitet og god å ha på, og falsk merkevare kjøpt på nett er ikke det sikreste.

Sier caps fordi det høres mer "riktig" ut på norsk, vet ikke hvorfor. Er litt som "en tanks", det er feil, men enten sier man tanks eller stridsvogn, og caps eller skyggelue. Det høres bare feil ut å snakke om en cap på norsk.

Si skyggelue, så slipper du hele problemstillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...