Gå til innhold

Among the Sleep-utvikleren satser på kronerulling (Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og med gode tips fra Red Thread [Entertainment, journ.anm] som nettopp har avsluttet sin suksessfulle kampanje, valgte vi å utsette den litt, fortalte Tingstad Husby.

 

Regner med det er Red Thread Games de har fått tips fra. :)

 

Jeg synes personlig begrunnelsen for å samle inn penger med crowdfunding er rimelig tynn i dette tilfellet, så jeg holder meg nok unna dette prosjektet. Prisene de tar for å forhåndsbestille et spill med 4 timers gameplay virker også ganske avskrekkende på meg. Men det virker som om de har klart å generere en del oppmerksomhet og fått en relativt bra start på Kickstarteren, og det er jo veldig hyggelig for dem om de kommer i mål.

Lenke til kommentar
Og med gode tips fra Red Thread [Entertainment, journ.anm] som nettopp har avsluttet sin suksessfulle kampanje, valgte vi å utsette den litt, fortalte Tingstad Husby.
Regner med det er Red Thread Games de har fått tips fra. :)Jeg synes personlig begrunnelsen for å samle inn penger med crowdfunding er rimelig tynn i dette tilfellet, så jeg holder meg nok unna dette prosjektet. Prisene de tar for å forhåndsbestille et spill med 4 timers gameplay virker også ganske avskrekkende på meg. Men det virker som om de har klart å generere en del oppmerksomhet og fått en relativt bra start på Kickstarteren, og det er jo veldig hyggelig for dem om de kommer i mål.

 

Huuups! Jepp, det stemmer. Har rettet opp blemmen nå. :) Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...