Gå til innhold

Se de første Google Glass-videoene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Vi får her demonstrert actioncam-ferdighetene. Som strengt tatt ikke er det som er interessant med Google Glass kjenner jeg nå.

 

Ja. I disse google glass-reklamevideoene så har filmingen vært supersmooth, men det har vel ikke vært filmet med glass, men med en annen enhet. Jeg ble litt skuffet av gokart-videoen - selv om jeg egentlig burde ha forventet slik "dårlig" ytelse. Reklamen hadde rett og slett skapt for store forventninger hos meg.

Lenke til kommentar
Hmm. Vi får her demonstrert actioncam-ferdighetene. Som strengt tatt ikke er det som er interessant med Google Glass kjenner jeg nå.
Ja. I disse google glass-reklamevideoene så har filmingen vært supersmooth, men det har vel ikke vært filmet med glass, men med en annen enhet. Jeg ble litt skuffet av gokart-videoen - selv om jeg egentlig burde ha forventet slik "dårlig" ytelse. Reklamen hadde rett og slett skapt for store forventninger hos meg.

 

Brillene er nå tilgjengelig for utviklere og andre interessenter, kan være at de kjører litt annen kvalitet på det som skal ut til forbrukerne, disse brillene er mest trolig ku ment for utvikling av programvare og slikt.Vet ikke da, men slik ville jeg hvertfall gjort det.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om man MÅ bruke stemmekommandoer for å styre Glass? For oss nordmenn kan jo det bli nokså vanskelig med tanke på dialekter. Google Voice og Siri skjønner ikke så mye av min Sandnes-dialekt.

I tillegg ser det jo utrolig dumt ut å gå rundt og snakke til brillene sine.. B-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...