Gå til innhold

Nvidia gir deg nytt spill med sine skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut sån at den gjelde fir nirge. Har bestilt en gtx titan som eg får imrårå. Men ut ifra d som stor pp siden fpr man en ekstra cupong code med skjermkirte man må løse in, med mindre komplett eller noen andre i norge sende den via epost eller lege den ved så tror jeg ikke d gjelde desvere for oss :-(

Lenke til kommentar

Jeg fikk AC3 med mitt 660Ti, som kostet mer enn alle disse andre spillene. Hitman Absolution spesielt har vært veldig, veldig billig på mange salg allerede. Jeg fikk tak i det med all DLC for under 19 euro, mens AC3 har ennå ikke gått ned fra 49.99 euro en eneste gang. Jeg kjøpte også Bioshock Infinite for under 14 euro.

 

Edit: Funker ikke euro-tegnet? Dårlige greier.

Endret av Ifrit777
Lenke til kommentar

Jeg fikk AC3 med mitt 660Ti, som kostet mer enn alle disse andre spillene. Hitman Absolution spesielt har vært veldig, veldig billig på mange salg allerede. Jeg fikk tak i det med all DLC for under 19 euro, mens AC3 har ennå ikke gått ned fra 49.99 euro en eneste gang. Jeg kjøpte også Bioshock Infinite for under 14 euro.

 

Edit: Funker ikke euro-tegnet? Dårlige greier.

Hvor i alle dager er det du får slike priser?

AC3 koster 200 kr nå.

Bioshock Infinite koster 310 kr nå.

G2PLAY.net og tilsvarende sider er ikke fornuftige alternativer til å kjøpe spill fra

 

Uansett er det bare bra at Nvidia prøver å matche AMD her, ettersom forskjellene mellom de to blir mindre og mindre må de finne nye måter å selge skjermkortene sine på. AMDs idé med å legge ved et par spill med skjermkortene som byttes ut to-tre ganger i året har definitivt vist seg å fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NVIDIA matcher ikke AMD. Jeg fikk Borderlands 2, AC 2 og AC3 før jul med et NVIDIA kort. De har hatt slike kampanjer lengre enn AMD. Syns dere burde skrive det i artikkelen, for dette har NVIDIA holdt på med leeenge. Og jeg fikk tre spill med et kort....

 

Er bare å skrive inn www.Geforce.com/free(spill) og se om det spillet har vært eller er med i en kuponkode for noe. Har du koden skriver du den in der og får en steam kode eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg fikk AC3 med mitt 660Ti, som kostet mer enn alle disse andre spillene. Hitman Absolution spesielt har vært veldig, veldig billig på mange salg allerede. Jeg fikk tak i det med all DLC for under 19 euro, mens AC3 har ennå ikke gått ned fra 49.99 euro en eneste gang. Jeg kjøpte også Bioshock Infinite for under 14 euro.

 

Edit: Funker ikke euro-tegnet? Dårlige greier.

Ac3 har vært på 75% for ikke så lenge siden ;)
Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk tak i Steamkoder for Bioshock Infinite+XCOM for $34.99 fra en privat 'reseller' gjennom Steamgifts/Hookups-gruppen på Steam. Hitman var så billig på vanlig Steam sale. FC3 kjøpte en venn til meg til jul :)

 

Ellers er det ofte verdt å sjekke greenmangaming, de har ofte tilbud PLUSS du kan bruke 20% rabattkoder som de ofte har.

 

Euro-tegnet funket ganske enkelt ikke når jeg postet tidligere. € € €

 

Edit: Fantastisk, nå funket de. Way to make me look like a fool.

Endret av Ifrit777
Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk tak i Steamkoder for Bioshock Infinite+XCOM for $34.99 fra en privat 'reseller' gjennom Steamgifts/Hookups-gruppen på Steam. Hitman var så billig på vanlig Steam sale. FC3 kjøpte en venn til meg til jul :)

Er steam gifts noe å stole på? Er det en sjanse for at noe kan gå galt? Jeg har kjøpt spill for 2000kr, og det meste jeg kjøper, er 50-75%. Vil nødig risikere dem. Vil gjerne se valve uttale seg om dem først.
Lenke til kommentar

NVIDIA matcher ikke AMD. Jeg fikk Borderlands 2, AC 2 og AC3 før jul med et NVIDIA kort. De har hatt slike kampanjer lengre enn AMD. Syns dere burde skrive det i artikkelen, for dette har NVIDIA holdt på med leeenge. Og jeg fikk tre spill med et kort....Er bare å skrive inn www.Geforce.com/free(spill) og se om det spillet har vært eller er med i en kuponkode for noe. Har du koden skriver du den in der og får en steam kode eller noe.

 

Tror det er heller de som "lagde kortet", som i ASUS, MSI, Gigabyte, og lignende. Jeg fikk med AC3 med mitt 660Ti, men det var en ASUS bundle.

Lenke til kommentar

Tror det er heller de som "lagde kortet", som i ASUS, MSI, Gigabyte, og lignende. Jeg fikk med AC3 med mitt 660Ti, men det var en ASUS bundle.

 

Det kan jo være, men så står det NVIDIA overalt på kupongkodene, alle fargene osv. Du må innom GeForce.com selv om du bare får en Uplay eller Steam kode der, som like godt kunne stått på kupongen, så jeg tror det er NVIDIA, men jeg kan jo ta feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...