Gå til innhold

Prøv kritikerroste Guild Wars 2 gratis (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha ser strategien demmes, gi folk et helg pass så de kommer litt på kanten om spillet siden levlingen ikke er så aller verst med vakre omgivelser så etter helga så er det et par % som kjøper spillet og spiller til cap og blir skuffet over "endgame" eller hva vi skal kalle det.

Lenke til kommentar

Hvis man liker MMO så syns jeg GW2 er det beste man kan spille nå. Dem har utrolig kul combat (Ikke noe stå stille og caste animasjoner) og dynamiske quester (Ikke noe løp 1 time her og der for å levere ting her og der) Tillegg har dem tilrettelagt for turneringer i PvP og alle blir balansert.

 

Jeg quitta pga jeg egentlig gikk lei MMO for mange år siden. Må ha mer realtime action. Men det er et utrolig bra MMO.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i fjor, men nådde aldri max level, men egentlig mest fordi eg var lei MMO.

Når det er sagt, synes eg kampsystemet i GW2 er helt fantastisk. Flotte omgivelser, god kamp og "Events" gjør det morsommere å være i en sone.

Dual dagger elementalist var min favoritt levlespecc, så utrolig mange morsomme knapper å trykke på. Engineering og var morsom, med healing turret og granater så det synger.

På level 12 har man LANGT mer knapper å trykke på under levling, enn eg noen gang har hatt i WoW (gamet alle klasser til maks og arena). Og det at man ikke trenger stå stille når man caster spells, er et vidunder i seg selv. Spillet er verdt å kjøpe bare for å levle opp og mose monsters. Eg følte allerde på level 12 når meg og en kompis prøvde en event, at eg var langt mer involvert i kampen, enn eg var i WoW 25 man raids i ICC (før buffen).

 

Får faktisk lyst å spille det selv no, men dessverre så elsker eg SC2 multiplayer litt for mye akkurat nå. For dere som skal teste, ha et åpent sinn, for spillet er faktisk verdt det. Drit i engame, kos dere med questing og events.

Lenke til kommentar

Flott spill, holdt meg ivrig lenge og har gitt meg mange timer mer en et typisk spill for 400kr. Ingen ting utenom en bag/bank slot ekstra er alt som har vært kjøpt fra butikken i spillet. I tilleg koster ting lite der, et eks en utsende change/name change koster like mye for 5 personer i gw2 som det koster for en person i wow...

 

Delig at noen spill utgivere gir ut mmo-spill uten at en må ha abonnement. I tilleg til at de kommer med events og nytt innhold nå og da.

Endret av Leonarfd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...