Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Grunnen til emnetittelen er at jeg nylig ble singel etter at jeg fant ut at dama var utro med en ganske kjekk gutt. Jeg flytta unna, og tar nå daglige bilder av meg selv, ser meg mye i speilet, og jeg tror jeg har innsett at jeg er en relativt stygg gutt.

 

Det jeg ønsker her er en verifisering på hvor vidt jeg er stygg eller ikke uten å legge ved et bilde (ene og alene pga kompiser som henger på forumet. Jeg trenger neppe forklare hvorfor det er et problem.)

 

First thing first, jeg er en 20 år gammel gutt.

 

Når jeg var liten ble jeg mobbet for utseendet mitt, fra ca 1-6 klasse, og jeg hadde få venner. Etter det ble det litt bedre, jeg fikk en del venner og ble ikke lenger mobbet. Fra ca. 9. klasse hang jeg med de "kule" gutta, noe jeg og gjorde gjennom hele vgs. Jeg fikk god selvtillitt, og syntes til og med i perioder at jeg så helt greit ut. Jeg har de siste 6 årene hørt lite negativt om mitt utseende, men samtidig har ingen fortalt meg at jeg er kjekk utenom jenter jeg har vært sammen med.

 

Jeg fikk først kontakt med noen jenter i tiende klasse, og mistet jomfrudommen samme år. Jeg hadde et kort forhold som varte til før vgs, for så å være singel i to år. I løpet av denne perioden møtte jeg kanskje to jenter jeg rota med, før jeg sommeren til tredjeåret ble sammen med ei jente som varte til nå nylig. Alle jentene har vært normale jenter som andre gutter synes ser bra ut. Men absolutt ikke tiere.

 

 

Jeg er en godt likt person, men det har nok mye med personligheten min å gjøre, selv om dette innlegget neppe gir inntrykk av det! Jeg er morsom, omgjengelig og selvsikker i sosiale sammenhenger. Jeg har en type "universal" væremåte og humor som gjør det veldig lett for meg å komme i kontakt med nye mennesker og få meg venner.

 

Der jeg føler jeg har falt ut er i sammenhenger der utseende spiller inn. Jeg er ikke en som blir sjekket opp på fest, og jeg får sjeldent inntrykk av at jenter flørter med meg, selv om jeg går godt sammen med de når vi snakker.

Jeg har en del kompiser som ser bra ut, og når jeg snakker med de føler jeg at jeg går glipp av mye. De får høre på fest at de er kjekk osv, selv om de er mer sjenerte og tar mindre initiativ enn meg.

 

Jeg kan og legge til at jeg er gjennomsnittlig høy, ganske tynn, har litt (ofte) røde smålig utstående ører og det jeg selv synes er et stygt smil når jeg smiler med tennene. Der jeg synes jeg ser helt jævlig ut og på grensen til direkte rar. Jeg har dog aldri hørt noen si noe på dette.

 

Jeg kunne utdypet mer om det trengs. Men om noen gidder å svare på denne tråden, er dette beskrivelsen av en stygg person? Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4 Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan og legge til at jeg er gjennomsnittlig høy, ganske tynn, har litt (ofte) røde smålig utstående ører og det jeg selv synes er et stygt smil når jeg smiler med tennene. Der jeg synes jeg ser helt jævlig ut og på grensen til direkte rar. Jeg har dog aldri hørt noen si noe på dette.

 

Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4 Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4

For å si det sånn, akkurat den delen der er jeg enig med deg. Aldri likt meg selv når jeg smiler og hater å se meg selv på bilder. Faren min tar bilder hele tiden så ser alltid bilder av meg selv men syntes jeg ser ut som et troll. :p

Lenke til kommentar

Kjenner følelsen ja! Dette er i grunn noe jeg har kontret ved å smile med lukket munn. Men kan jo alltids fikse og bleke tennene når jeg runder 30!

 

Uansett, jeg vet jeg kunne hatt det være. Jeg kunne vært sosialt utstøtt, brannskadet eller fysisk handikappet på diverse måter.

 

Men jeg er ikke det. Jeg er en normal person med normale venner. Normal familie og normale interesser.

 

Samtidig vet jeg at det å se bra ut er en medfødt gave har en latterlig stor innvirkning på livet. Akkurat nå føler jeg meg direkte snytt for dette. Som om jeg fra dag 1 ble dømt til et tristere liv. Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror dama da enten er av det "normale dagens" type, som hopper som bie fra blomst til blomst en stund til de går lei av det. Men, dette er det kun du som kan vite.

 

Ellers kan det jo være noe som hun ikke orket av personligheten din. Igjen er det kun du som vet det, og ikke oss på forumet.

 

Om tennene skulle være "sHjiiit-stygge", noe de sannsynligvis ikke er, så kan du få utført en dyrere tannbehandling:

 

Hvor de legger på nye fronter. Det vil si at tannlegen barberer ned tannen et stykke med diamantboret, og legger porselensfront som limes på med sement. Fronten rekker inn under tannkjøttet, og dette er nok den fineste måten du kan fikse utseendet av tennene på.

 

Du kan velge om tennene skal være hollywood-hvite, eller om du ønsker en mer naturlig farge. Det går til og med ann å få på litt småskavanker om tanntekniker er kunstnerisk av seg. Dette siste er mer aktuellt for folk oppe i årene, hvor endringen skal gå godt over ens med de andre tennene som står urørte.

 

Det koster selvfølgelig mange tusenlapper, men kanskje foreldre kan bistå litt økonomisk?

 

Om du går for porselensfronter på mange tenner, så kan du også oppnå å endre tannutseendet. Om du kikker på andre mennesker så vil du se et vidt spekter av forskjellige former på tenner. Du kan velge hvordan dine tenner skal bli, dersom tannlegen din er flink nok til å samarbeide om sluttresultatet. Dette er kanskje en vanskeligere prosess å ta standpunkt rundt. :)

 

Det høres uansett kjipt ut å være redd for å dra på et skikkelig smil. Må være belastende mentalt i lengden.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å smile sosialt, og jeg sitter ikke (ofte) å tenker på hvordan tennene mine ser ut. Men når jeg ser et bilde av smilende så blir det rart. Det har nok noe med at jeg smiler med "hele ansiktet" der jeg får ekstra rynker under øynene, og øyenbrynene forandrer seg noe.

 

Egentlig foretrekker jeg et smil der øverste halvdel av ansiktet forblir uforandret. Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4

Lenke til kommentar

Det du snakker om er en helt annen ting.

 

Tannbleking er kun en pasta som sitter noen minutter, og vaskes bort. Det går til og med an å få kjøpt det i butikken (ihvertfall i utlandet), men om du velger gjør det selv -kit, så har du mindre kontroll enn hva tannlegen har med sine produkter.

 

Dessuten skal du være forsiktig med å tilføre farge som rødvin, røyking, kaffe og te noen dager etter blekingen, for at disse fargene ikke skal sette seg.

 

Tannblekingen skader selvfølgelig litt av emaljen i noen dagers tid. Det vil si at overflaten blir mer porøs og mottakelig for misfarging.

 

Spyttet ditt inneholder reparerende stoffer, som over noen dagers tid vil tette disse porene. Tenk litt på, hvorfor bygges tannstein opp? Jo fra stoffer i spyttet som er med på å reparere.

 

Tannstein er reparasjon kroppen gjør som leder til problemer i lengden. Derfor skraper tannlegen det vekk sånn innimellom når du går til kontroll.

 

Det jeg snakket om i forrige innlegg er noe helt annet enn simpel tannbleking.

Lenke til kommentar

Ikke alle svar på Diskusjon.no kommer fra folk som bryr seg.

 

Jeg ville heller si at damer er et komplex vesen som ikke bare går etter sterke gutter,

 

det har mye med flaks og møte rette damen, foreksempel, noen damer liker gutter med humor og som rett og slett bare er snill og romantisk.

 

Du er i en trist fase men husk at det finnes en dame for alle. og det er så sykt mange gutter med samme problem, men fjeset ditt skal du ikke bry deg om, fokuser heller på hvordan du oppfører deg når du møter en dame,

Lenke til kommentar

Det du snakker om er en helt annen ting.

 

Tannbleking er kun en pasta som sitter noen minutter, og vaskes bort. Det går til og med an å få kjøpt det i butikken (ihvertfall i utlandet), men om du velger gjør det selv -kit, så har du mindre kontroll enn hva tannlegen har med sine produkter.

 

Dessuten skal du være forsiktig med å tilføre farge som rødvin, røyking, kaffe og te noen dager etter blekingen, for at disse fargene ikke skal sette seg.

 

Tannblekingen skader selvfølgelig litt av emaljen i noen dagers tid. Det vil si at overflaten blir mer porøs og mottakelig for misfarging.

 

Spyttet ditt inneholder reparerende stoffer, som over noen dagers tid vil tette disse porene. Tenk litt på, hvorfor bygges tannstein opp? Jo fra stoffer i spyttet som er med på å reparere.

 

Tannstein er reparasjon kroppen gjør som leder til problemer i lengden. Derfor skraper tannlegen det vekk sånn innimellom når du går til kontroll.

 

Det jeg snakket om i forrige innlegg er noe helt annet enn simpel tannbleking.

 

Det har du rett i, beklager misforståelsen! Jeg gjorde et raskt google-søk på det du mente, og fant at prisen på dette blir drøy, og jeg føler at det sosialt sett blir et nederlag når personer jeg kjenner ser at jeg har brukt så mye penger på en kosmetisk behandling. Tannbleking kunne jeg vurdert, men jeg har utrolig lite peiling på dette, og jeg ønsker ikke en kjempesynlig forandring.

 

Ikke alle svar på Diskusjon.no kommer fra folk som bryr seg.

 

Jeg ville heller si at damer er et komplex vesen som ikke bare går etter sterke gutter,

 

det har mye med flaks og møte rette damen, foreksempel, noen damer liker gutter med humor og som rett og slett bare er snill og romantisk.

 

Du er i en trist fase men husk at det finnes en dame for alle. og det er så sykt mange gutter med samme problem, men fjeset ditt skal du ikke bry deg om, fokuser heller på hvordan du oppfører deg når du møter en dame,

 

Jeg har vært sammen med mange fine jenter, og jeg er sikkert over gjennomsnittet både når det gjelder antall ganger sex og antall forhold i min alder. Men jeg føler det ville vært lettere å både holde på jenter, og finne nye med et heldigere utseende.

 

 

 

Tingen er at jeg ikke ønsker ei jente som bare nøyer seg med utseendet mitt. Der følelsene forsvinner med en gang det blir krangling og personligheten ikke helt strekker til. Anonym poster: 74ea2142bae5651dce10c449e1e397b4

Lenke til kommentar

Kan jeg har virket for kynisk i starten?

 

Uansett er det ting som kan være greit å reflektere litt over. Dessuten er det mye fisk i dammen, så det går jo som regel seg til etterhvert.

 

Men, noen trenger kanskje litt coaching. Slik er det bare. Ikke alle er like innbydende individer. Det sagt, så mener jeg ikke at trådstarter nødvendigvis sliter med slikt. Vil bare sette fokus på ting som kan være problem for en mindre gruppe av befolkningen. F.eks. narsissten.

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

Lenke til kommentar

Til TS, synes du at mange er stygge når dem ler/smiler? Hvis ikke så skal du ikke tenke deg at andre synes du er stygg heller. Jeg hørte ei i klassen sa at henne hatet å bære sekken inn på bussen fordi henne syntes det ser helt retarda ut når henne gjør det og alle sitter å ser på. Jeg ba henne ta en liten titt på alle andre og jeg spurte hva henne syntes om dem. Hun syntes dem så helt greie ut. Etter at jeg snakket med henne om det så syntes henne ikke det var kjipt å bære sekken inne på bussen.

 

Dette har jeg tenkt på selv i lang tid da jeg syntes det samme om meg selv en periode om ansikt, kropp, hvordan jeg smiler osv., men ga rett og slett faen i det. Jeg så aldri bra ut på bilder, men jeg fant ut at jeg ser i grunn ut som alle andre når jeg smiler. Trikset er bare å akseptere seg slik en er.

 

Jeg har ikke hatt mange kjærester(mye mulig fordi jeg stortsett alltid har vært opptatt med business), men jeg har hatt dem ihvertfall :) Jeg har en bra betalt og veldig viktig jobb med mye ansvar i forhold til jevnaldrende som meg, så utseende er ikke så alt for gærent for meg. Anonym poster: c0eaaeeb627be0c1594082062b5ae8ca

Lenke til kommentar

Send bilete til meg på PM. Eg bur i Molde og er yngre enn deg, og sjansane er veldig, veldig små for at eg har noko som helst med deg å gjere. Send gjerne noko som liknar på eit passbilete, med lukka munn og tomt uttrykk i andletet. Då er det enklare for meg å analysere attraktive og uattraktive trekk. Viss du eventuelt skulle vere stygg, vil eg seie det rett som det er, og eg vil grunngjeve meininga mi ved å peike på bestemte ting i andletet ditt.

 

 

 

Send mir einem Bild bei PM. Ich wohne in Molde und bin jünger als dich, und die Chancen, dass ich etwas überhaupt mit dir zu tun haben, sind sehr klein. Send mir vorzugsweise etwas, das wie ein Passbild aussieht, mit einem geschlosse Mund und einem leeren Ausdruck im Gesicht. Dann ist es einfacher für mir, Ihre attraktive und unattraktive Züge zu analysieren. Wenn Sie eventuell hässlich sein wurden, will ich es geradeaus sagen.

 

Endret av Magnus_L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting i det innlegget sier noe om hvorvidt du er stygg. Det sier kanskje at du er smått usikker på deg selv, men det kan man være uansett hvordan man ser ut. Den eneste måten å få svar på om du ser bra ut, er å legge ut et bilde. Hvis du ikke vil gjøre det på forumet, kan du ta en titt her: http://www.reddit.com/r/amiugly

 

Det er det sykeste jeg har sett.... Ufattelig interessant at noen er villige til å legge ut bilde av sitt eget ansikt med teksten; "am I ugly?" Jeg dømmer ikke, jeg bare finner det hele utrolig interessant. Og kanskje litt veldig trist.

Lenke til kommentar

Det jeg ønsker her er en verifisering på hvor vidt jeg er stygg eller ikke uten å legge ved et bilde (ene og alene pga kompiser som henger på forumet. Jeg trenger neppe forklare hvorfor det er et problem.)

 

Da må jeg spørre deg: Hvorfor spiller det noen rolle hvordan du ser ut? Hvordan tror du det vil forandre deg om du finner ut av om du er pen eller stygg?

 

Det at en gutt er kjekk betyr ikke at han kun ser bra ut genetisk sett. Hvor kjekk man er avhenger av helheten og da er det mye som teller inn. Selv kjenner jeg mange gutter som jeg ville kategorisert som "ikke pene", men som allikevel er godt likt og som får damer. Et godt utseende er noe som hjelper, men det er til syvende og sist deg som person som tiltrekker deg folk.

 

Du nevner også at ingen har sagt at du er stygg, men du er allikevel usikker fordi du aldri har hørt at du er pen.

 

Tenkemåten din er her: Nøytral ting(utseendet ditt) => siden ingen komplimenterer => derfor må det være negativt, ergo, jeg er stygg.

 

Skjønner du hva som er feil? En nøytral ting er nøytral, det er du selv som gir slike ting merkelapper som enten "positivt" eller "negativt". Hvis du ofte tenker slikt vil jeg anbefale deg meditasjon, det er ganske bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For noen er du stygg, for andre pen - for de fleste er du vel gjennomsnitt.

De fleste har noe med utseende sitt de er missfornøyd med. Jeg har flere ting, men jeg gir f ...

Når du har hatt de jentene du sier og har vært sammen med flere, så tror jeg ikke du har noe å klage på. Til syvende og sist er det uansett personen (personligheten) som teller.

 

Edit: personligheten til den dama di som var utro er iallefall søppel - vær glad du ble kvitt a nå og ikke senere

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Jeg hadde det som deg... følte meg innmari stygg...

Fikk aldri kommentarer om utseendet mitt...så jeg konkluderte at jeg var stygg...

 

Men for å snu om min egen tankegang så stillte jeg meg forran speilet og gjentok gang på gang at jeg var fin...

 

Og hver gang jeg så mitt eget speilbilde så sa jeg til meg selv at jeg var fin og bra nok...

 

Og etterhvert så begynte jeg å tro på meg selv: Jeg var jo fin... :)

 

Det tok tid å forandre tankegangen, men det var verd det...

 

Jeg tenkte ikke lengre at jeg var stygg...og jeg ble gladere til sinns av mine egne tanker...

 

Og jeg trenger ikke andres bekreftning på om jeg er stygg eller pen.

For det har egentlig ikke noe å si hva andre mener om meg... :)

Jeg er bra nok som jeg er... :)

 

Kanskje du også vil prøve "speilbilde-metoden" ? :)

Lenke til kommentar

Det er det sykeste jeg har sett.... Ufattelig interessant at noen er villige til å legge ut bilde av sitt eget ansikt med teksten; "am I ugly?" Jeg dømmer ikke, jeg bare finner det hele utrolig interessant. Og kanskje litt veldig trist.

Stilig tjeneste / konsept. Det er vel blitt slik etterhvert (har jo facebook og mye mer). Men, de risikerer å få bildene sine "misbrukt" på internett, da bildene etter å ha blitt lagt ut er omtrentlig fritt vilt. Så jeg forstår trådstarter godt i det å holde bildene tett til seg.

 

Uansett var det mange digg jenter der som nok har en helt vrangforestillet tanke om seg selv. Men, det kan være tilfeldigheter, hvordan man ter seg på den sosiale arena og noe som gjør at folk synes du er sær og rar som ikke tiltrekker dem. Så kan utseende være så perfekt det bare vil.

 

Jenter bør jo ha det noen hakk lettere, da det er mange kåte gutter, mannfolk i kjøttmarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...