Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente med litt for store pupper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :) jeg er en jente på 17 år og er ganske høy og slank! Allikevel vel bruker jeg 70E! Jeg føler at siden de er så store har de begynt å henge mer og mer, og derfor lurte jeg på hva dere gutter synes? Skulle jeg redusert puppene mine, så de blir mindre og strutter mer, eller la de være store og henge?

Jeg tror du må avgjøre dette selv, og ikke hva andre syns :)

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si uten bilde *hint* :) Neida, bare tuller. Jeg synes det ikke er så fint når de henger, litt fastere former er å foretrekke. Samtidig er det personligheten din som er viktigst, så om den er bra så skal man ikke klage.

 

Synes du selv at det er fint? Det er tross alt du som må være fornøyd!

 

Mer å ta i, mer å være glad i :)

Endret av Hunterra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anbefaler deg å vente til etter du har fått barn før du gjør noe, med mindre det gir deg sterke ryggplager før den tid. Har du helseplager pga dette får du det dekket.

 

Amming kan senere bli vanskelig etter en slik operasjon,ikke minst kan puppene forandre seg veldig etter en graviditet med amming etterpå. Kanskje minker de i størrelse da også, veldig kjedelig om du etter dette skulle ønske deg større igjen.

 

Og etter hva jeg har lært... pupper er pupper ;) Selv om gutter har preferanser på drømmepuppene, så er det svært sjelden de tenker over det i det hele tatt når de først har et par pupper foran seg. Jeg kan ikke helt forstå det, men de fleste blir helt forgapt i pupper, samme hvordan de ser ut.

 

Det du skriver (så lenge det ikke er et helseproblem) har mye mer med din selvfølelse å gjøre, så kanskje du kunne startet med å øke selvtilliten i første omgang? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Først bør man spørre seg.

 

1. Skaper puppene fysiologiske problemer? Vond rygg, nakkeproblemer, etc.

Hvis nei, gå videre.

Hvis ja, iverksett tiltak. Bedre BH-er, fysisk trening og til slutt, operasjon.

 

2. Er puppene sosialt hemmende? Opplever du svært mye sjikanering/mobbing grunnet puppene?

Hvis nei, gå videre.

Hvis ja. Lær deg selv å elske kroppen din, samt benytt "større" klær som dekker bedre, skjuler de mer.

 

3. Syns du de selv er for store?

Hvis nei, gå videre.

Hvis ja. Hvorfor er de for store? Hva er galt med for store? Hvorfor er det bedre å ha små?

 

4. Hva er det gutter liker?

Gutter liker pupper. Store som små. Noen foretrekker zeppeliner-størrelser, andre foretrekker flate bryst, og de aller fleste er nok en plass midt imellom.

 

Noen flere spørsmål ang. pupper? Send meg gjerne bilde, så kan jeg kommentere de. :tease:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

...

 

Og etter hva jeg har lært... pupper er pupper ;) Selv om gutter har preferanser på drømmepuppene, så er det svært sjelden de tenker over det i det hele tatt når de først har et par pupper foran seg. Jeg kan ikke helt forstå det, men de fleste blir helt forgapt i pupper, samme hvordan de ser ut.

 

Det er jo ikke så rart. Vi vokser opp med å suge på et par pupper, vi lærer at de er viktige, og når vi blir eldre, så studerer vi de i virkeligheten ;)

 

 

Mvh Faller

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo ikke så rart. Vi vokser opp med å suge på et par pupper, vi lærer at de er viktige, og når vi blir eldre, så studerer vi de i virkeligheten ;)

 

 

Mvh Faller

 

Det er jo uansett veldig praktisk, samme hva galt vi har gjort så hjelper det stort sett å be om unnskyldning toppløs ;)

 

Men fra spøk til alvor, med noen år på baken så erfarer man at puppenes utseendet faktisk har lite å si, så lenge kjæresten får lov å se og ta på. Så fort man innser at sånn er det faktisk, blir det lettere å slippe seg mer løs, selvtilliten øker og man slutter å bry seg så himla mye om det henger litt her og der. :)

 

Jeg er ganske så sikker på at de fleste gutter foretrekker ei jente med god selvtillit som lar de få se og røre uansett hvordan puppene er, enn ei jente som foretrekker lyset av, uansett hvor fine pupper hun har.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er jo uansett veldig praktisk, samme hva galt vi har gjort så hjelper det stort sett å be om unnskyldning toppløs ;)

 

Men fra spøk til alvor, med noen år på baken så erfarer man at puppenes utseendet faktisk har lite å si, så lenge kjæresten får lov å se og ta på. Så fort man innser at sånn er det faktisk, blir det lettere å slippe seg mer løs, selvtilliten øker og man slutter å bry seg så himla mye om det henger litt her og der. :)

 

Jeg er ganske så sikker på at de fleste gutter foretrekker ei jente med god selvtillit som lar de få se og røre uansett hvordan puppene er, enn ei jente som foretrekker lyset av, uansett hvor fine pupper hun har.

 

Haha, du har så rett Heidi, på alle punkter ;)

 

 

Mvh Faller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...