Gå til innhold

Syltynt berøringstastatur skal føles som «ekte»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Et ekte tastatur er for meg noe med Cherry mxblue/mxbrown, så denne plata føles vel så langt unna du kan komme et ekte tastatur.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare bruke ekte taster, dette ser ikke ut til å være noen bedre en tastaturet til en vanlig bærbar, men heller en måte å lage knapper på en skjerm overflate, noe som er meningsløst på en bæbare da.

Endret av norgi
Lenke til kommentar

I kampen om å kunne selge den tynneste pc'en så teller alle millimeter, og når de allerede er 1,5mm blir de sikkert snart under 1mm, og da blir forskjellen merkbar, men jeg håper igrunnen de kan bruke de sparte mm til å hive i større batterier :)

 

edit: og jeg snakket om bærbar, ikke stasjonære :tease:

Endret av _diablito_
Lenke til kommentar

edit: og jeg snakket om bærbar, ikke stasjonære :tease:

 

jeg forsto da det.

 

Nå er det da slik at selv om mange buker bærbaremaskiner så foretrekekr de et skikkelig tastatur .

Kansje det vil være en ide å tilby bærbare uten fast ( innebygd tastatur ) ?

Men da har man jo i grunnen nesten et nettbrett i stedet .

 

Og da må jeg stillespørmålet mit på nytt.

vil ikke ikke et slikt "virtuelt" tastatur ta for mye plass på skjermen ?

Lenke til kommentar

9mm er jo nesten like tjukk som hele maskinen på mange bærbare.

 

AtW

joda , men det er skikkelig tastastur

 

Skal man ha er tynt tastatur på en bærbar så må man bruke slike tunne folie tastur man ser enkelte steder

 

fårøvring så minner denne teknologien om noe annet jeg så et sted . hensikten var da ikke tastatur man at man skulle kjenne det man tok på , selv på en skjerm

 

Så er det meningen at dette skal være behanglig å skrive på , være en nødløsning , være dyrt elelr billig ?

jeg kan ikke se at dette går helt opp .

 

Og hva skjer mand den delen der tastaturet normalt er plasert ?

Lenke til kommentar

joda , men det er skikkelig tastastur

Nå er det vel de færreste som kjøper en bærbar for å få et skikkelig tastatur (det har man docking etc til), men for å ha pc'en med seg, og jo lettere og tynnere den er, jo bedre.

 

Gjenstår å se hvordan disse tastaturene blir, men jeg ville tro det blir som en veldig tynn erstatning for dagens laptop tastatur slik at maskinene kan tynnere eller forhåpentligvis med større batteri i samme størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...